    From: Mario <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Troll na grupie - Michoo się zowie
    Date: Mon, 11 Apr 2011 17:08:15 +0200

    W dniu 2011-04-11 14:42, MH pisze:

    > ===============
    >
    > FPGA , to tylko docelowy "target" implementacji.. I bynajmniej nie o to
    > chodziło !! Chodzi o graficzną postać symulacji.

    Z tego co pisałeś można się domyślać, że zrobiłeś sobie model pod
    Webpackiem i chcesz żeby z symulacji tam zrobionej wysłać dane do
    Multisima aby sobie wykreślić wykres czasowy. Albo model zrobiony pod
    ISE chcesz wrzucić do Multisima aby go tam symulować. Zrozumienie tego
    co piszesz wymaga dużo dobrej woli a próby wyciągnięcia od bardziej
    zrozumiałej formy opisu problemu kończą się obelgami.

    Tak CIĘZKIE do zrozumienia
    > ?! Rozumiem , że brak pomysłu ot tak od strzału , ale jak się nie ma nic do
    > powiedzenia w temacie , to hmmm.. Ja też pomysłu odn. rozwiązania problemu
    > nie miałem (czas przeszły , już wiem jak) , stąd zadałem pytanie na grupę.
    > Czy było to w formie "zróbcie to za mnie" ?? No chyba nie !! Więc SPADAJ
    > GÓWNIARZU z grupy... "Wyspeluję" ci kolina:
    >
    > WHISKEY-YANKEE-PAPA-INDIA-ECHO-ROMEO-DELTA-ALPHA-LIM
    A-ALPHA-JULIET

    > mh

    Jesteś smętną cipą wkurwiającą się na innych o to, że nie rozumieją
    twojego bełkotu.

    --
    Bez pozdrowień
    MD