  • 1. Data: 2013-11-21 14:05:50
    Temat: Trójkąt ostrzegawczy na drodze ekspresowej.
    Od: Poldek <n...@g...pl>

    Dziś przed południem, obwodnica Warszawy na odcinku między Górczewską a
    węzłem Warszawa Zachód w stronę Poznania. Na lewym pasie stoi auto na
    szerokość 2/3 pasa (lewymi kołami na trawie). Auto chyba zepsute.
    Kierowca tego auta ustawił trójkąt ostrzegawczy w odległości ok. 1,5
    metra od samochodu. Dozwolona prędkość na tym odcinku to 120 km/godz.

    Mój apel polega na tym, żeby:
    a. zostawiać auto na pasie awaryjnym a nie na lewym pasie drogi ekspresowej,
    b. trójkąt ostrzegawczy ustawiać w odpowiedniej odległości.
    W tej chwili nie pamiętam, ale wydaje mi się że dla drogi z prędkością
    dozwoloną 120, to odległość ustawienia trójkąta ostrzegawczego wynosi
    300 metrów. Jeżeli się mylę, to proszę mnie poprawić.

    P.S. Ponieważ sprawa została zgłoszona na numer alarmowy i tamci
    powiadomili Policję, to obawiam się, że kierowca tego auta otrzymał
    spory mandat i oprócz tego jego auto zostało odholowane, co też nieźle
    kosztuje. Mam nadzieję, że nikt nie zrobił sobie krzywdy.

  • 2. Data: 2013-11-21 14:12:11
    Temat: Re: Trójkąt ostrzegawczy na drodze ekspresowej.
    Od: "charwel(Oo)==:::" <c...@g...pl>

    W dniu 2013-11-21 14:05, Poldek pisze:

> [...]
    > dozwoloną 120, to odległość ustawienia trójkąta ostrzegawczego wynosi
    > 300 metrów. Jeżeli się mylę, to proszę mnie poprawić.

    Na tej drodze 100m

    charwel

  • 3. Data: 2013-11-21 14:15:50
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

> [...]

    > dozwoloną 120, to odległość ustawienia trójkąta ostrzegawczego wynosi 300
    > metrów. Jeżeli się mylę, to proszę mnie poprawić.

    Jasne.
    Niech zapierdala pod Warszawę ustawić ten trójkąt.

    I doucz się przepisów ormowcu.
    WOJO

  • 4. Data: 2013-11-21 14:26:21
    Od: Poldek <n...@g...pl>

    WOJO wrote:

    > Jasne.
    > Niech zapierdala pod Warszawę ustawić ten trójkąt.

    A niech.

    > I doucz się przepisów ormowcu.

    Chętnie przyjmę bezpłatną naukę od Ciebie Maestro.

  • 5. Data: 2013-11-21 14:43:08
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "Poldek" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > mandat i oprócz tego jego auto zostało odholowane, co też nieźle kosztuje.
    > Mam nadzieję, że nikt nie zrobił sobie krzywdy.

    kiedys widzialem na jedynce pod czestochowa jak w podobny sposob stojacym
    samochodzie kierownik zmienial sobie kolo...
    z tego co slyszalem przez cb, to po kilku ostrzezeniach przed tym artysta
    nieoznakowani zawrocili i 'pouczyli' pana

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 6. Data: 2013-11-21 18:29:15
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2013-11-21 14:05, Poldek pisze:

    > a. zostawiać auto na pasie awaryjnym a nie na lewym pasie drogi
    > ekspresowej,

    Trzeba było mu pomóc przepchnąć samochód przez całą szerokość
    expresówki. Ciekawe, czy byś przeżył.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 7. Data: 2013-11-21 18:37:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "LEPEK" <g...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > Trzeba było mu pomóc przepchnąć samochód przez całą szerokość expresówki.

    A on był po eksplozji, że zatrzymał się tak, że przez ostatnie 10 metrów nie
    był kierowalny?

  • 8. Data: 2013-11-21 20:00:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail g...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Trzeba było mu pomóc przepchnąć samochód przez całą szerokość
    > expresówki. Ciekawe, czy byś przeżył.

    Zapewne taka pomoc polegałaby w pierwszej kolejnosci na zatamowaniu ruchu.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    H. Jackson Brown, Jr.

  • 9. Data: 2013-11-21 20:02:41
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2013-11-21 18:37, Cavallino pisze:

    > A on był po eksplozji, że zatrzymał się tak, że przez ostatnie 10 metrów
    > nie był kierowalny?

    Ja tam jestem w stanie sobie wyobrazić sytuację, kiedy jadąc lewym pasem
    samochód zaczyna mi nagle wydawać dziwne dźwięki dymi, choinka na desce
    i za kilka sekund gaśnie (kiedyś mi tak wypluło uszczelkę pod głowicą).
    Albo zryw paska rozrządu - w ułamek sekundy zostaję bez napędu,
    wspomagania kierownicy i hamulców. Jeśli akurat wyprzedzałem w dość
    intensywnym ruchu, to w tej całej aferze, zanim się zorientuję ciężko
    zjechać na prawo. Szit hepens.

    Pozdr,

  • 10. Data: 2013-11-21 22:18:07
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "LEPEK" <g...@w...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > za kilka sekund gaśnie (kiedyś mi tak wypluło uszczelkę pod głowicą). Albo
    > zryw paska rozrządu - w ułamek sekundy zostaję bez napędu, wspomagania

    I akurat na lewym pasie uda się zahamować, ale już skręcić na prawo nie?

    > Jeśli akurat wyprzedzałem w dość intensywnym ruchu, to w tej całej aferze,
    > zanim się zorientuję ciężko zjechać na prawo.

    Ja bym przede wszystkim bał się zostać na lewym pasie z niesprawnym autem -
    toż to proszenie się o ciężki wypadek i karambol.