-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.ceti.pl!newsfee
d.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!news.internetia.pl!newsfeed.pionier
.net.pl!feeder.erje.net!eu.feeder.erje.net!news2.arglkargh.de!zen.net.uk!dedeki
nd.zen.co.uk!aioe.org!.POSTED!not-for-mail
From: "charwel(Oo)==:::" <c...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Trójkąt ostrzegawczy na drodze ekspresowej.
Date: Thu, 21 Nov 2013 14:12:11 +0100
Organization: Aioe.org NNTP Server
Lines: 22
Message-ID: <l6l0re$e42$1@speranza.aioe.org>
References: <l6l09j$782$1@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: P/6BUHTK67NBqqv20TdVFA.user.speranza.aioe.org
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Complaints-To: a...@a...org
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.1.1
X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.2
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2512371
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-11-21 14:05, Poldek pisze:
>
> Dziś przed południem, obwodnica Warszawy na odcinku między Górczewską a
> węzłem Warszawa Zachód w stronę Poznania. Na lewym pasie stoi auto na
> szerokość 2/3 pasa (lewymi kołami na trawie). Auto chyba zepsute.
> Kierowca tego auta ustawił trójkąt ostrzegawczy w odległości ok. 1,5
> metra od samochodu. Dozwolona prędkość na tym odcinku to 120 km/godz.
>
> Mój apel polega na tym, żeby:
> a. zostawiać auto na pasie awaryjnym a nie na lewym pasie drogi
> ekspresowej,
> b. trójkąt ostrzegawczy ustawiać w odpowiedniej odległości.
> W tej chwili nie pamiętam, ale wydaje mi się że dla drogi z prędkością
> dozwoloną 120, to odległość ustawienia trójkąta ostrzegawczego wynosi
> 300 metrów. Jeżeli się mylę, to proszę mnie poprawić.
Na tej drodze 100m
charwel
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=