-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!takemy.news.telefonica.de!telefonica.de!ecn
gs!feeder2.ecngs.de!212.27.60.7.MISMATCH!feeder1-1.proxad.net!proxad.net!feeder
2-2.proxad.net!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl
!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.
POSTED!not-for-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <l6l09j$782$1@node1.news.atman.pl> <l6lft5$pm5$2@speranza.aioe.org>
<528e44d1$0$2287$65785112@news.neostrada.pl>
<l6llcc$acv$1@speranza.aioe.org>
In-Reply-To: <l6llcc$acv$1@speranza.aioe.org>
Subject: Re: Trójkąt ostrzegawczy na drodze ekspresowej.
Date: Thu, 21 Nov 2013 22:18:07 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
X-Antivirus: avast! (VPS 131121-1, 2013-11-21), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 23
Message-ID: <528e7882$0$2146$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 79.186.27.157
X-Trace: 1385068674 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2146 79.186.27.157:51197
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2511817
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "LEPEK" <g...@w...pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:l6llcc$acv$...@s...aioe.org...
> W dniu 2013-11-21 18:37, Cavallino pisze:
>
>> A on był po eksplozji, że zatrzymał się tak, że przez ostatnie 10 metrów
>> nie był kierowalny?
>
> Ja tam jestem w stanie sobie wyobrazić sytuację, kiedy jadąc lewym pasem
> samochód zaczyna mi nagle wydawać dziwne dźwięki dymi, choinka na desce i
> za kilka sekund gaśnie (kiedyś mi tak wypluło uszczelkę pod głowicą). Albo
> zryw paska rozrządu - w ułamek sekundy zostaję bez napędu, wspomagania
> kierownicy i hamulców.
I akurat na lewym pasie uda się zahamować, ale już skręcić na prawo nie?
> Jeśli akurat wyprzedzałem w dość intensywnym ruchu, to w tej całej aferze,
> zanim się zorientuję ciężko zjechać na prawo.
Ja bym przede wszystkim bał się zostać na lewym pasie z niesprawnym autem -
toż to proszenie się o ciężki wypadek i karambol.
Następne wpisy z tego wątku
- 21.11.13 22:43 Cavallino
- 21.11.13 22:49 J.F
- 21.11.13 23:24 Poldek
- 21.11.13 23:38 Poldek
- 21.11.13 14:12 charwel(Oo)==:::
- 21.11.13 18:29 LEPEK
- 21.11.13 20:02 LEPEK
- 21.11.13 22:37 LEPEK
Najnowsze wątki z tej grupy
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
Najnowsze wątki
- 2025-02-25 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2025-02-25 Warszawa => SQL Developer <=
- 2025-02-25 Zbigniew Ziobro śmie sugerować "niedostatki niezawisłości" sędzi (wątpliwości co do bezstronności)
- 2025-02-25 Kraków => DevOps Engineer (Junior/Regular) <=
- 2025-02-25 Kraków => Front-end Developer <=
- 2025-02-25 Szpital
- 2025-02-24 Gniazdo + wtyk
- 2025-02-24 Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-24 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-02-24 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-02-24 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-24 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=