-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.ceti.pl!newsfee
d.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!newsfeed.
pionier.net.pl!feeder.erje.net!eu.feeder.erje.net!newsfeed.datemas.de!rt.uk.eu.
org!aioe.org!.POSTED!not-for-mail
From: LEPEK <g...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Trójkąt ostrzegawczy na drodze ekspresowej.
Date: Thu, 21 Nov 2013 22:37:57 +0100
Organization: Aioe.org NNTP Server
Lines: 22
Message-ID: <l6luff$284$1@speranza.aioe.org>
References: <l6l09j$782$1@node1.news.atman.pl> <l6lft5$pm5$2@speranza.aioe.org>
<528e44d1$0$2287$65785112@news.neostrada.pl>
<l6llcc$acv$1@speranza.aioe.org>
<528e7882$0$2146$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: WqT0ZcUsJLWCQ3vZgXsTWg.user.speranza.aioe.org
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Complaints-To: a...@a...org
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.1.1
X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.2
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2512375
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-11-21 22:18, Cavallino pisze:
> I akurat na lewym pasie uda się zahamować, ale już skręcić na prawo nie?
W sytuacji awaryjnej (dosłownie i mniej dosłownie) decydują sekundy.
Zanim się zorientujesz, co się na prawdę stało i co powinieneś teraz
zrobić nie ma już takiej możliwości.
> Ja bym przede wszystkim bał się zostać na lewym pasie z niesprawnym
> autem - toż to proszenie się o ciężki wypadek i karambol.
Ba, też bym się bał i chyba pierwsze, co bym robił to szukał miejsca do
zjazdu w prawo. Ale czasem sytuacja tak zaskakuje, że reakcje są
irracjonalne.
Pozdr,
--
L E P E K Pruszcz Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm
Avensis CDT220 1CDFTV sedan'01
Avensis ADT250 1ADFTV sedan'08
Majesty YP125R SE068 sqter'08
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=