  • 1. Data: 2014-03-23 19:49:28
    Temat: Trochę staorci
    Od: "J.R." <j...@g...pl>

    http://blabler.pl/s/uTxM

    Naprawdę Exakta miała w 1939 roku SYSTEM składający się z 11 obiektywów?
    Swoją drogą ciekawe, czy była droższa od Leici.

    --
    J.R.

  • 2. Data: 2014-03-24 07:22:44
    Temat: Re: Trochę staorci
    Od: XX YY <f...@g...com>

    Am Sonntag, 23. März 2014 19:49:28 UTC+1 schrieb J.R.:
> [...]
    >

    > Naprawdę Exakta miała w 1939 roku SYSTEM składający się z 11 obiektywów?
    >
    > Swoją drogą ciekawe, czy była droższa od Leici.

    do leici nie dotarlem ale do contaxa - byl w 1938 roku drozszy.

    exacta z obiektywem xenon 2/50 kosztowala 325RM , contax 450 RM

  • 3. Data: 2014-03-24 13:11:22
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "J.R." napisał w wiadomości
    >http://blabler.pl/s/uTxM
    >Naprawdę Exakta miała w 1939 roku SYSTEM składający się z 11
    >obiektywów?

    Skoro pokazuja, to pewnie tak.
    "System" ... szumne slowo, jak widac tyle oferowali.
    Swoja droga z rysunku wynika ze jakies podobne te obiektywy.

    Zobacz lepiej format ... 24x36 oraz 4x6.5cm.
    Ciekawe - w jednym aparacie, czy dwie wersje body.

    J.

  • 4. Data: 2014-03-24 14:55:21
    Od: XX YY <f...@g...com>

    Am Montag, 24. März 2014 13:11:22 UTC+1 schrieb J.F:

> [...]
    >

    > Zobacz lepiej format ... 24x36 oraz 4x6.5cm.
    >
    > Ciekawe - w jednym aparacie, czy dwie wersje body.

    2 rozne aparaty .
    byla jeszcze exakta 6*6 cm

  • 5. Data: 2014-03-28 20:31:33
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2014-03-24 13:11, J.F pisze:
    > Użytkownik "J.R." napisał:
    > format ... 24x36 oraz 4x6.5cm.

    Podaj jeszcze tylko rozdzielczość matrycy.
    Zapewne o powyższych zagadnieniach z całkowitą odpowiedzialnością
    dyskutujecie na tej grupie. No, bo chyba nie jesteście kretynami?

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.avx.pl

  • 6. Data: 2014-03-29 11:43:45
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 24 Mar 2014, J.F wrote:

    > "System" ... szumne slowo, jak widac tyle oferowali.

    Ale na to trzeba patrzeć z korekcją na dzisiejszą masową
    dostępność takich "systemów".
    Gdzieś tak, jakby porównywać systemy komputerowe, powiedzmy
    George z Windows.
    Jakby nie patrzeć, Windows nie mają wbudowanej obsługi
    zadań wsadowych z czytnika tasiemek i czytnika kart
    (perforowanych!) ;)
    Druga strona też jest - jaka jest liczba użytkowników "systemów",
    którzy *dziś* mają więcej obiektywów niż 11? (tak, wiem, będą
    to różne obiektywy, ale sądzę że gro zestawów da się upchnąć
    w najpopularniejszych 11).

    pzdr, Gotfryd

  • 7. Data: 2014-03-29 19:34:38
    Od: "J.R." <j...@g...pl>

    Gotfryd Smolik news pisze:
> [...]
    [...]
> [...]
    > którzy *dziś* mają więcej obiektywów niż 11? (tak, wiem, będą
    > to różne obiektywy, ale sądzę że gro zestawów da się upchnąć

    Pamiętaj, że wtedy nie było zoomów.

    --
    J.R.