eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleTriumph Tiger 995iRe: Triumph Tiger 995i
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Triumph Tiger 995i
    Date: Fri, 03 Jun 2011 12:17:51 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 32
    Message-ID: <isacbe$ivn$1@news.onet.pl>
    References: <4...@n...home.net.pl> <is66q3$b84$1@news.onet.pl>
    <4de6a0c5$1@news.home.net.pl>
    <e...@p...googlegroups.com>
    <is6ers$7l9$1@news.onet.pl>
    <6...@z...googlegroups.com>
    <is7ic2$rlv$1@inews.gazeta.pl> <is86p6$frj$2@news.onet.pl>
    <is8712$fcf$1@inews.gazeta.pl> <4de7a403$1@news.home.net.pl>
    <is88bv$kj3$1@inews.gazeta.pl> <4de7a59e$1@news.home.net.pl>
    <is89g3$2cm$1@news.onet.pl> <isa4rc$e8g$1@inews.gazeta.pl>
    <isa9jj$68g$2@news.onet.pl> <isabl3$6qe$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: abni10.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1307096238 19447 83.7.254.10 (3 Jun 2011 10:17:18 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 3 Jun 2011 10:17:18 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.17) Gecko/20110414
    Thunderbird/3.1.10
    In-Reply-To: <isabl3$6qe$1@inews.gazeta.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 110602-2, 2011-06-02), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:641592
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 03-06-2011 12:05, de Fresz pisze:

    > Osobiście też wolę 450, ale miałem okazję w nielekkim terenie przelecieć
    > się troszku współczesnymi 250 i absolutnie się nie zgodzę, że nie daje
    > rady. Daje i to dobrze.
    Hm, jakos mnie nie przekonuje brak momentu obrotowego w ciezkim terenie.
    Mimo, ze moja 400 zamiatala mna po ziemi niejednokrotnie to nie raz
    wlasnie duuuzo momentu z niskich obrotow dawalo rade ;)

    > Zresztą obecnie jest nawet taki trynd wśród
    > doświadczony ędurzystów do przesiadania się na ćwiartki - w kopnym
    > piachu i na krętych odcinkach różnica do 450 jest naprawdę kolosalna in
    > plus, a jak się umie zsynchronizować biegi z gazem, to i na prostych
    > wielkich różnic nie ma.

    Sie zgadza ale tylko troche, cwiartki sa poreczniejsze i lzejsze i
    latwiej je mimo wszystko ogarnac ale z racji specyfiki ich budowy i
    pracy silnika imo do endurzenia po lesie/bagnie lepiej wychodza 380-450.
    Tym bardziej na dluzsze dystanse. A i jeszcze te cwiartki z tytanowymi
    zaworami nie trawia jezdzenia na wolnych obrotach..

    > Hę? WR250, TE250, 250EXC-F, CRF250X to krossy? No weź...
    Dla mnie to sa crossy z lampkami, prawdziwych motocykli enduro nie ma juz ;)
    Poza tym w rajdach enduro _raczej_ cwiartek sie nie spotyka.. :)


    --
    pozdr
    Rogal
    Tiger1050
    KQ750Axi
    http://www.rogal.riders.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: