-
Data: 2011-06-06 09:42:52
Temat: Re: Triumph Tiger 995i
Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On 2011-06-04 10:37:18 +0200, Grzegorz Rogala <a...@v...pl> said:
>> Mam niejakie wrażenie, że współczesne ćwiartki nie mają tego momentu
>> specjalnie mniej niż DRZta. Zresztą jeżdżę czasem z gościami na takich -
>> dają radę wszędzie, jak się trafi dobry zawodnik, to ja za nim nie daję
>> rady na 450. Osobiście wolę jeździć bardziej dołem i środkiem i nie do
>> końca mi odpowiada konieczność częstszego wahlowania biegami oraz
>> kręcenia do odcięcia, ale wyniki pomiarów czasu na różnych zawodach
>> dowodzą jasno, że jak się umie jeździć, to ćwiartką da się skopać tyłki
>> całej kupie gości na 450 czy 530.
> To co zgadzamy sie ze soba czy nie? ;) bo tak jak napisalem , wole
> nizsze obroty, Ty tez tak napisales :) Zgadzam sie ze pod dobrym
> zawodnikiem cwiartka zamiecie 380-530 pod dywan. Chyba , ze jakis
> dluugi podjazd sie trafi ;)
Zgadzamy się co do osobniczych preferencji, ale nie zgadzam się z Twoją
tezą, że ćwiartka się nie nada. Co do podjazdów, pooglądaj sobie
filmiki z Kielcbergu, niektóre tam były że ojajebie i ćwiary szły jak
po maśle.
>>>> Hę? WR250, TE250, 250EXC-F, CRF250X to krossy? No weź...
>>> Dla mnie to sa crossy z lampkami, prawdziwych motocykli enduro nie ma
>>> juz ;)
>>
>> A to trzeba było pisać, że masz własną klasyfikację ;-)
> Ale naprawde to juz nie sa motocykle enduro.
Są są, tylko ten sport jakby trochę się zmienił. To są wyczynówki i
producentów najwyraźniej wali serdecznie, że amatorzy nierzadko nie
potrzebują aż takiej ekstremy (grunt, żeby regularnie kasę w serwisach
zostawiali). Ale za to da się nowymi sprzętami zapierdzielać znacznie
szybciej i latać znacznie wyżej, niż było to możliwe te naście lat
temu, gdy na rynku były motóry zgodne z Twoją definicją.
> W mojej definicji enduro to motocykl o nie wysilonym silniku, malo
> skomplikowanej budowie, z tlokiem wyzszym niz 3x sworzen tlokowy a nie
> nalesniczki takie jak sa teraz, wygodny, niezawodny.
Poza niezawodnością, to obecnie najbliżej będą jakieś chińczyki ;-)
> Ze jak se wsiade rano i zsiade wieczorem po calym dniu jazdy to nie
> bedzie wymagal remontu polowy silnika ;)
Bez przesady, moja Husqa po ponad 300 km offem w 2 i pół dnia siakoś
się nie rozpadła. Gorzej było z moją dupą ;-)
--
Pozdrawiam
de Fresz
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2025-02-07 Jaki silikon lub może klej?
- 2025-02-07 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Starszy Programista C <=
- 2025-02-07 Niby to nie sąd ale kooorwa tak to w sądach dziś wygląda?
- 2025-02-06 PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- 2025-02-05 ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-07 Smar do video
- 2025-02-06 Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- 2025-02-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=