  • Data: 2011-06-03 10:17:51
    Temat: Re: Triumph Tiger 995i
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03-06-2011 12:05, de Fresz pisze:

    > Osobiście też wolę 450, ale miałem okazję w nielekkim terenie przelecieć
    > się troszku współczesnymi 250 i absolutnie się nie zgodzę, że nie daje
    > rady. Daje i to dobrze.
    Hm, jakos mnie nie przekonuje brak momentu obrotowego w ciezkim terenie.
    Mimo, ze moja 400 zamiatala mna po ziemi niejednokrotnie to nie raz
    wlasnie duuuzo momentu z niskich obrotow dawalo rade ;)

    > Zresztą obecnie jest nawet taki trynd wśród
    > doświadczony ędurzystów do przesiadania się na ćwiartki - w kopnym
    > piachu i na krętych odcinkach różnica do 450 jest naprawdę kolosalna in
    > plus, a jak się umie zsynchronizować biegi z gazem, to i na prostych
    > wielkich różnic nie ma.

    Sie zgadza ale tylko troche, cwiartki sa poreczniejsze i lzejsze i
    latwiej je mimo wszystko ogarnac ale z racji specyfiki ich budowy i
    pracy silnika imo do endurzenia po lesie/bagnie lepiej wychodza 380-450.
    Tym bardziej na dluzsze dystanse. A i jeszcze te cwiartki z tytanowymi
    zaworami nie trawia jezdzenia na wolnych obrotach..

    > Hę? WR250, TE250, 250EXC-F, CRF250X to krossy? No weź...
    Dla mnie to sa crossy z lampkami, prawdziwych motocykli enduro nie ma juz ;)
    Poza tym w rajdach enduro _raczej_ cwiartek sie nie spotyka.. :)

    --
    pozdr
    Rogal