-
Data: 2011-06-04 08:37:18
Temat: Re: Triumph Tiger 995i
Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 03-06-2011 13:10, de Fresz pisze:
> Mam niejakie wrażenie, że współczesne ćwiartki nie mają tego momentu
> specjalnie mniej niż DRZta. Zresztą jeżdżę czasem z gościami na takich -
> dają radę wszędzie, jak się trafi dobry zawodnik, to ja za nim nie daję
> rady na 450. Osobiście wolę jeździć bardziej dołem i środkiem i nie do
> końca mi odpowiada konieczność częstszego wahlowania biegami oraz
> kręcenia do odcięcia, ale wyniki pomiarów czasu na różnych zawodach
> dowodzą jasno, że jak się umie jeździć, to ćwiartką da się skopać tyłki
> całej kupie gości na 450 czy 530.
To co zgadzamy sie ze soba czy nie? ;) bo tak jak napisalem , wole
nizsze obroty, Ty tez tak napisales :) Zgadzam sie ze pod dobrym
zawodnikiem cwiartka zamiecie 380-530 pod dywan. Chyba , ze jakis dluugi
podjazd sie trafi ;)
> IMHO to wszystko zależ - co się umie, ile się waży, jakie się ma styl jazdy
I cala dyskusja w pizdu :)
>> A i jeszcze te cwiartki z tytanowymi zaworami nie trawia jezdzenia na
>> wolnych obrotach..
>
> Też słyszałem takie legendy, ale nikt mi w realu tego nie potwierdził w
> praktyce.
Hm, raz jeden przyklad znam, zawory siadly w YZ.
>
>>> Hę? WR250, TE250, 250EXC-F, CRF250X to krossy? No weź...
>> Dla mnie to sa crossy z lampkami, prawdziwych motocykli enduro nie ma
>> juz ;)
>
> A to trzeba było pisać, że masz własną klasyfikację ;-)
Ale naprawde to juz nie sa motocykle enduro. W mojej definicji enduro to
motocykl o nie wysilonym silniku, malo skomplikowanej budowie, z tlokiem
wyzszym niz 3x sworzen tlokowy a nie nalesniczki takie jak sa teraz,
wygodny, niezawodny. Ze jak se wsiade rano i zsiade wieczorem po calym
dniu jazdy to nie bedzie wymagal remontu polowy silnika ;)
>Skoro była mowa o ciężkim terenie, to
> popatrz na Erzberg, Hells Gate itp. imprezy, tam ćwiartek jak psów.
az se poszukam klasyfikacji, wydawalo mi sie, ze w Erzbergu to wiekszosc
pozycji punktowanych to +/- 400cm3..
--
pozdr
Rogal
Tiger1050
KQ750Axi
http://www.rogal.riders.pl
Następne wpisy z tego wątku
- 04.06.11 19:47 Kuczu
- 06.06.11 05:40 Jasio
- 06.06.11 06:18 Norbi
- 06.06.11 09:42 de Fresz
- 06.06.11 17:20 Kuczu
- 07.06.11 05:27 Jasio
- 10.06.11 20:00 Monster
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Czy Sejm RP zahamuje proceder zabijania dla organów?
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=