  • 21. Data: 2012-07-18 22:37:22
    Temat: Re: Tresura w akcji.
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid> napisał(a):

    > .
    >
    > A co zrobiłby, gdyby nie znalazł samochodu - bo na pewno by nim nie odjechał
    > - czekałby na coś?

    > Kliencie "marketu", chcesz parkować na miejscach dla niepełnosprawnych bez
    > karty parkingowej -- zadzwoń!!! W razie potrzeby pojawi się kobieta z
    > widoczną ciążą. Niskie ceny, satysfakcja gwarantowana! Nie trać czasu na
    > szukanie miejsca na parkingu, zaparkuj na niebieskich polach, reszta
    > zajmiemy sie my!

    A jak by nie znalazł samochodu i dostał zawału. Na parkingach nie widzę
    konieczności stosowania drastycznych metod. Blokada jest w sam raz. Blokada,
    stówka mandatu i godzina czekania aż zdejmą. Bardzo wychowawcza kara.

  • 22. Data: 2012-07-18 22:42:29
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    Krzysiek Kielczewski <k...@g...com> napisał(a):

    > dla
    > tam
    > ani
    > je

    > .
    >
    > A jak czeka to blokuje miejsce. O wiele dłużej niż bez blokady. Bez
    > sensu.
    >
    > Krzysiek Kiełczewski
    Ale to będzie ostatni raz jak zablokuje miejsce. Powie znajomym że chuje mu
    blokadę założyli. Jak tacy sami znajomi jak on to go będą żałowali. Ale wielu
    z nich samochodu w takim miejscu nie postawi bo Heńkowi założyli blokadę.
    Według mnie bardzo dobre rozwiązanie żeby niektórzy trochę ogłady załapali.

  • 23. Data: 2012-07-18 23:16:47
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    > A jak czeka to blokuje miejsce. O wiele dłużej niż bez blokady. Bez
    > sensu.

    W praktyce bez znaczenia. Nie bez powodu padło tu pytanie o to, czy ktoś w ogóle
    widział
    niepełnosprawnego (takiego, którego niepełnosprawność dałaby się zauważyć)
    wysiadającego
    pod marketem, i ile razy w życiu (ja nie pamiętam). To ile tych miejsc tak naprawdę
    potrzeba?

    (Za to sam znam dwóch "niepełnosprawnych", tzn. posiadających stosowną naklejkę,
    załatwioną "na opiekuna" jakiejś innej niepełnosprawnej osoby w rodzinie. I
    korzystających
    z tego przywileju równie skwapliwie, co PSL z posad w spółkach Skarbu Państwa.)

  • 24. Data: 2012-07-19 00:55:59
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 18.07.2012 Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> napisał/a:

> [...]
    wysiadającego
    > pod marketem, i ile razy w życiu (ja nie pamiętam).

    Ja. Kilka razy.

    > To ile tych miejsc tak naprawdę potrzeba?

    Moim zdaniem pod paroma supermarketami mogłoby być ich mniej.

    A to też powinno być tępione.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 25. Data: 2012-07-19 08:05:52
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-07-18 19:32, *Papkin* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
    > Ale jak to juz ktos zauwazyl market olbrzymi, parkowac musi tuz pod
    > drzwiami a w srodku juz magicznie przelatuje setki metrow korytarzy.
    > Ulatwienie jest ale czy tak potrzebne.

    Owszem bliżej, ale przede wszystkim szerzej i to główny sens istnienia
    takich miejsc parkingowych.
    A co do odległości to 500 w środku + 30 na zewnątrz zawsze będzie lepsze
    niż 500 + 100 :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 26. Data: 2012-07-19 08:29:31
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    Papkin pisze:

> [...]
    > wysokie regaly!).

    > Miejsca dla inwalidy nie maja zadaszenia. Teraz panie ludzie 'majom' klime.
    >
    > Market dba o odsniezanie bardziej niz zarzad miasta, serio.

    > tak, zgoda ale bez przesady ze inwalida odwiedzajacy market to taki
    > nieporadny i w ogole. Market jest wiekszy albo taki sam wielki jak
    > parking. A by kupic sprawunki od A-Z trzeba sie niezle nalatac,
    > naszukac, siegac wysoko i jeszcze pchac ten ciezki wozek!
    >
    > Zaraz napiszesz ze inwalida jedzie do marketu z opiekunem itd. Miejsca
    > sa potrzebne ale raz jeszcze mowie - inwalida w markecie to nie od razu

    zanim zaczniesz pisać dalej to upierdol sobie lewa noge......

  • 27. Data: 2012-07-19 08:39:34
    Od: WW <w...@v...pl>

    > Bez sensu. Jak już to powinni odholować.

    Trzeba przyznać, że Manufaktura jest od dawna chlubnym wyjątkiem.
    Wcześniej sam słyszałem, i pisałem o tym na tym szacownym forum, że
    często leciał komunikat "kierowca samochodu marki *** o numerach
    rejestracyjnych ***** proszony jest o spalenie się ze wstydu za zajęcie
    miejsca niepełnosprawnym".
    Teraz jak widać, poszli dalej i chwała im za to.

    Co do wywożenia. to jest ono nierealne.
    Po pierwsze inni nie widzą, bo auto znika a tak stoi kilka godzin z
    blokada tuż przy wejściu i wszyscy (!) je widzą. Poza tym, jak sobie
    wyobrażasz załadowanie na lawetę samochodu na załadowanym parkingu?

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

  • 28. Data: 2012-07-19 09:30:44
    Od: "Marcin Luty" <n...@g...com>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:ju738q$kcq$1@news.dialog.net.pl...

    > Chyba nie ma potrzeby, jeśli na wjeździe jest tabliczka pt. "Na terenie
    > obiektu obowiązują PoRD".

    Teraz wystarczy biała tablica z samochodzikiem i napisem "Strefa ruchu".
    OIDW pod każdym krakowskim marketem takie ustawili.

    --
    ml

  • 29. Data: 2012-07-19 10:44:13
    Od: PJ <p...@g...com>

    // Co do wywożenia. to jest ono nierealne.Po pierwsze inni nie widzą,
    bo auto znika a tak stoi kilka godzin z blokada tuż przy wejściu i
    wszyscy (!) je widzą.

    malo widziales ...niemiaszkowie wywoza jak przekroczysz dozwolony czas
    parkowania (Plus/Netto) a koperta to juz laweta na bank

    //Poza tym, jak sobie wyobrażasz załadowanie na lawetę  samochodu na
    załadowanym parkingu?

    bulka z maslem, widzialem reportaz jak magicy wyciagali Hummera z
    parkingu podziemnego czy limuzyne XXL zaparkowana z odstepem przod/tyl
    10 cm, szczerze powiedziawszy byli tak skuteczni ze az naszlo mnie
    podejrzenie ze takich technik moga uzywac tez zlodziejaszki,
    (podnosniki, rolki, wyciagarki, specjalna laweta z dzwigiem potem do
    puszki i tyle go widzieli ...)
    P.

  • 30. Data: 2012-07-19 13:36:05
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "WW" <w...@v...pl> napisał w wiadomości

    Poza tym, jak sobie
    > wyobrażasz załadowanie na lawetę samochodu na załadowanym parkingu?

    Normalnie. Dla laweciarzy to żaden problem.