  • 11. Data: 2009-04-30 14:41:53
    Temat: Re: Treningi na Torze Poznan 2009 - info
    Od: marider <m...@g...pl>

    Mystik pisze:
> [...]
    >
    > Bo ja mogę powiedzieć gdzie jest źle :(.
    > Mieszanie zawodników, amatorów, skuterów i supermoto w jedne dzień na
    > trzy godziny. I do tego cena za motocykl wywalona w kosmos (oczywiście
    > dla amatorów).
    > Cieszę się, że kilka lat temu udało mi się parę razy przejechać sie po
    > torze. Zabawa i nauka bardzo fajna. Ale wtedy były treningi dla
    > zawodników i amatorów w inne dni, nie było skuterów i supermoto. A cena
    > coś chyba połowe tego co teraz.
    > No ale niestety od tego czasu działkowcy zrobili wielki skok na przód, a

    Dobrze w sensie ze tor pod nosem, jaki jest, taki jest ale JEST ;) bo
    reszta jest tak jak mowisz, choc i tak sie poprawilo bo przynajmniej
    mowia jakie flagi co oznaczaja i w ogole jakis odbior techniczny patrze
    zrobili - wczesniej byla wolna amerykanka :) Raz latalem w Poznaniu-
    wtedy zabawa kosztowala 40zl za 3h i troche strachu jak miejscowi
    zaczeli atakowac po wewnetrznej, zwlaszcza jeden taki na Ducacie i drugi
    z noga w gipsie i w jeansach. Widocznie dresy zostawil w domu ;)))

    Ogolnie jak ktos ma blisko, to polecam choc raz w zyciu sprobowac :)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki = sprzedam ;)

  • 12. Data: 2009-04-30 18:08:39
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    hej

    jak mam składki zaległe, chciałbym wpłacić
    no i kartę członkowską uzupełnić w dane, bo już rok dawno minął

    to jak to zrobić żeby nie jeździć po poznaniu?

    da rade listownie?

    --
    wiadro

  • 13. Data: 2009-04-30 18:14:17
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    On 30 Kwi, 20:08, WIADRO <w...@g...com> wrote:

    > da rade listownie?

    albo osobiscie? ile czasu to trwa? jak bym przyjechał np 6.05 to o
    ktorej musiał bym to zrobić i gdzie?

  • 14. Data: 2009-04-30 19:09:38
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Thu, 30 Apr 2009 11:14:17 -0700 (PDT)
    WIADRO <w...@g...com> wrote:

    > albo osobiscie? ile czasu to trwa? jak bym przyjechał np 6.05 to o
    > ktorej musiał bym to zrobić i gdzie?

    Chyba prościej będzie do nich zadzwonić i zapytać.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb