  • 11. Data: 2010-11-03 18:15:48
    Temat: Re: Trening koordynacji ruchowej i reflexu dla fotografów po 40tce
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "Dawid" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Jak na strzał karnego z karnego, to tak :-)
    >Ciekawe czy zdążysz zrobić zdjęcie swojego klocka zanim wpadnie do kibelka
    >:-)

    Rozumiem, że tobie się udało.

  • 12. Data: 2010-11-05 00:43:18
    Od: "Gil" <g...@o...pl>

    > http:/
    > http://
    > http://
    > http://
    > http://
    > http://
    > http://
    > http://
    > http://

    Ludzie. Ale wy dziwni jesteście. Co to zdjęcie ma wspólnego z polityką? Ja nawet
    w Polsce nie mieszkam tylko spędzam tu 3-4 miesiące w roku.
    Pograłem na Orliku i bardzo mi sie spodobało, to napisałem.
    Potem albo mnie wyzywają, że chjowe fotki robię albo, ze coś kręce w polityce.
    Czy to jest to "polactwo" o czym Ziemkiewicz pisał?
    Wystarczy napisać - "nie pisz tu z takimi fotkami bo bardzo słabe."
    albo cos w stylu - "my się interesujemy sztuką a nie amatorszczyzną"
    I tyle. Po co tyle agresji?