  • 41. Data: 2009-12-18 15:19:34
    Temat: Re: Trening POWOLNEJ jazdy
    Od: "Iguan007" <i...@p...onet.pl>

    "AZ" <a...@g...com> wrote in message
    news:hgg4st$t1a$7@node1.news.atman.pl...
    > On 2009-12-18, Iguan007 <i...@p...onet.pl> wrote:

    > No robi, ale tez pyrkanie 5 km/h mija sie z celem.

    Ale czasami jest konieczne , prawda? Nawet jak zlozysz swoje lusterka to
    czasami musisz bardzo zwolnic zeby ominac samochodowe prawe-lewe.
    Szczegolnie jak samochody powoli sie poruszaja i nie wiesz od ktorego
    zaczac.

    > Wracajac do meritum - co to jest wolna jazda? Bo dla mnie to jest < ~8-10
    > km/h,

    Zgadzam sie. I nadal uwazam ze kazdy motocyklista powinien sobie z tym
    radzic.

    Pozdrawiam,
    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 42. Data: 2009-12-18 21:09:11
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Iguan007"
    I dlatego uwazam ze motocyklista powinien radzic sobie
    z prowadzeniem motocykla przy niskich predkosciach,.

    Z naciskiem na prowadzenie
    chlopie poczytaj troche co piszesz...< 5 km/h to dziecko na trojkolowym
    rowerku jezdzi...i chcialbym zobaczyc jak Ty miedzy samochodami tak
    jedziesz.
    Ale wiem, musi byc Twoja racja - chocby najglupsza ale musi byc.
    I bedziesz bronil jej do upadlego...
    Kurna jak nie skrecanie kierownicy przy 30 km/h to jazda w korku wolniej niz
    spacerujacy emeryt...swiat sie konczy.

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 43. Data: 2009-12-18 21:22:31
    Od: "Iguan007" <i...@p...onet.pl>

    "Tytus" <t...@g...pl> wrote in message
    > Z naciskiem na prowadzenie
    > chlopie poczytaj troche co piszesz...< 5 km/h to dziecko na trojkolowym
    > rowerku jezdzi...i chcialbym zobaczyc jak Ty miedzy samochodami tak

    Wybacz. Tyle jezdze jesli np. czekam zeby lusterka dwoch bardzo wolno
    jadacych samochodow przestaly byc w jednej linii. Albo wyjezdzajac z
    "kanionu" pomiedzy dwoma autobusami gdzie mam ograniczona widocznosc. I
    uwazam ze wlasnie po to warto nabyc umiejetnosc wolnej jazdy zeby w takim
    momencie nie podpierac sie panicznie nogami czy latac prawo/lewo. Ale jak Ty
    nie masz nigdy potrzeby wolnej jazdy to nie bede Cie przekonywal ze jest
    inaczej.

    Pozdrawiam,
    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 44. Data: 2009-12-18 21:34:14
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Czesc

    *** "Iguan007"
    I uwazam ze wlasnie po to warto nabyc umiejetnosc wolnej jazdy zeby w
    takim
    momencie nie podpierac sie panicznie nogami czy latac prawo/lewo.

    Ale pokazesz mi jak to zrobic zeby przy < 5km/h nie podpierac sie i utrzymac
    stabilny prosty tor jazdy dobrze???.*

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

    *No chyba ze jestes Blazusiak, Raga czy Lampkin

  • 45. Data: 2009-12-18 22:04:09
    Od: "Iguan007" <i...@p...onet.pl>

    "Tytus" <t...@g...pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Ale pokazesz mi jak to zrobic zeby przy < 5km/h nie podpierac sie i
    > utrzymac stabilny prosty tor jazdy dobrze???.*

    Nie musze Ci nic pokazywac bo, jak piszesz, Ty umiejetnosci wolnej jazdy nie
    potrzebujesz. Ja tak, i stosuje ja w normalnym ruchu miejskim, mieszczac sie
    na swoim pasie.
    Co chcesz udowodnic? Ze nie da sie wolno jechac motocyklem ?

    Pozdrawiam,
    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 46. Data: 2009-12-18 22:23:55
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

[...]
    ?

    Zdzieblo sie poszerzyla ta strefa przejazdu, teraz dajesz po calym
    pasie...tylko po co jechac < 5 km/h kiedy caly pas wolny???
    Nic nie musisz mi pokazywac, ale jak juz piszesz ze umiesz to nie wstydz sie
    tego...moze z Ciebie ukryty talent.
    Bo nawet teoria ruchu jednosladow prawi ze im wolniej tym trudniej...

    Tytus
    żółte najszybsze

  • 47. Data: 2009-12-18 22:24:27
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 18.12.2009 Iguan007 <i...@p...onet.pl> napisał/a:

> [...]
    > jadacych samochodow przestaly byc w jednej linii. Albo wyjezdzajac z
    > "kanionu" pomiedzy dwoma autobusami gdzie mam ograniczona widocznosc.
    Ty, no ale tłomaczysz aby tłoamaczyć, takich teoretycznie nadających się
    sytuacji do udowodnienia dowolnej tezy. Ile tak jedziesz, i co z
    rowerzystami? Nie wyprzedzają szaleńcy?

> [...]
    > nie masz nigdy potrzeby wolnej jazdy to nie bede Cie przekonywal ze jest

    Nie wiem jak się jeździ w krainie kangurów, ale tutaj (DC) np.: na
    toruńskiej się z reguły jedzie, nie stoi. Upierdliwcy blokujący kanion
    są na szczęście w mniejszości. Niedawno nawet spotkałem naukę jazdy w 2
    motocykle (kursant i na drugim instruktor), dających prawie 30km/h
    pomiędzy stojącymi autami. W dodatku jak do nich dojechałem zjechali
    między auta i dali jechać.

    Nie wierzę że mając do przejechania po mieście ~16km, np: okolice
    poloneza TT > Grot > Wybrzeże Gdańskie > Wisłostrada > TŁ > Rondo jazdy
    P. > Rakowiecka. Jechał byś to 5km/h czyli ponad 3h. Rano to prawie cały
    czas korek. Dobry wynik to 16 minut, na sucho. Korek, wczoraj było biało,
    daje wynik niecałą godzinę autem.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 48. Data: 2009-12-18 22:28:47
    Od: "Iguan007" <i...@p...onet.pl>

    "Tytus" <t...@g...pl> wrote in message
    > Siemka

    > Zdzieblo sie poszerzyla ta strefa przejazdu, teraz dajesz po calym
    > pasie...tylko po co jechac < 5 km/h kiedy caly pas wolny???

    Ja nie potrzebuje calego pasa zeby jechac 5km/h. I akurat przyczepiles sie
    do 5km/h. A w pierwszej wypowiedzi napisales, cytuje:"Ale po co??? dlatego
    ze tak mowi szkola nauki jazdy z przed 40 lat??? Kiedy w jezdzie na moto
    jest potrzebna wolna jazda (pomijajac konkursy) ???"

    Pozdrawiam,
    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 49. Data: 2009-12-18 22:32:11
    Od: "Iguan007" <i...@p...onet.pl>

    "kakmar" <k...@g...com> wrote in message
    > Dnia 18.12.2009 Iguan007 <i...@p...onet.pl> napisal/a:
    zobaczyc jak Ty miedzy samochodami tak

    > Ty, no ale tlomaczysz aby tloamaczyc, takich teoretycznie nadajacych sie
    > sytuacji do udowodnienia dowolnej tezy. Ile tak jedziesz, i co z
    > rowerzystami? Nie wyprzedzaja szalency?

    A czy ja w jakimkolwiek miejscu napisalem ze jade tak cala droge? Dla
    przypomnienia:
    Tytus: "Kiedy w jezdzie na moto jest potrzebna wolna jazda (pomijajac
    konkursy) ???"
    Ja:"W korkach, pomiedzy samochodami?"

    Ja zwyczajnie twierdze ze umiejetnosc wolnej jazdy sie przydaje i warto sie
    jej nauczyc.

    Pozdrawiam,
    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 50. Data: 2009-12-18 23:02:59
    Od: kakmar <k...@g...com>

> [...]
    > przypomnienia:
    > Tytus: "Kiedy w jezdzie na moto jest potrzebna wolna jazda (pomijajac

    To było napisać, np: Fajnie jest umieć zadać szyku (heh), i ominąć
    zagradzające lusterka przekładając między nimi kierownicę bez
    podpierania się.

    Fajne fotki, ech, jak ja nie lubię zimy.

    --
    kakmaratgmaildotcom