  • 1. Data: 2009-12-15 09:08:51
    Temat: Antifog - jak czyścić
    Od: pitti <p...@o...pl>

    Witam wszystkich serdecznie, jako że po raz pierwszy odważyłem się zabrać
    głos (choć czytuję regularnie :))

    Mam pytanie - czym należy czyścić szybę kasku z antifogiem? Z zewnątrz
    używam płynu do szyb i jest ok, ale muszę wyczyścić wnętrze i nie
    chciałbym uszkodzić warstwy antifoga. Obiło mi się o uszy, że woda
    zdemineralizowana i szmatka to dobry zestaw. Co sądzicie?

    pzdr
    pitti
    CB500

  • 2. Data: 2009-12-15 12:16:43
    Temat: Re: Antifog - jak czyścić
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2009-12-15, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

    > Zwykła ciepła woda z kranu, delikatnie ręką, a potem delikatną szmatką
    > wycieram, też delikatnie. W sumie trzy razy słowo "delikatnie" padło w
    > jednym zdaniu - i tak ma być.
    > ;)

    Dokladnie. Ale trzeba sie pogodzic z tym ze ten antifog kiedys sie skonczy
    :-) U mnie po calym sezonie intensywnego uzywania i kilkudziesieciu
    myc szybki w sposob jak wyzej przy temperaturach <= 3 st C zaczela juz
    parowac ale na dobra sprawe to i tak przydaloby sie ja za troche
    wymienic.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2009-12-15 14:17:29
    Od: pitti <p...@o...pl>

    Dnia 15-12-2009 o 13:16:43 AZ <a...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > myc szybki w sposob jak wyzej przy temperaturach <= 3 st C zaczela juz
    > parowac ale na dobra sprawe to i tak przydaloby sie ja za troche

    ok, dzieki za rady :)

    pzdr
    pitti

  • 5. Data: 2009-12-15 14:50:56
    Od: Tomek Glowka <s...@o...pl>

    On 15 Gru, 15:17, pitti <p...@o...pl> wrote:
    > ok, dzieki za rady :)
    Drobna uwaga - od chyba równie mało aktywnego czytacza grupy - wydaje
    mi się, w świetle relacji Artura, że warto przestrzegać zalecenia z
    oryginalnej instrukcji folii "Fogcity", które brzmi OIDP "[...]
    pozostawić do wyschnięcia". Myję palcami pod bieżącą wodą tak jak
    napisał Marcin i _nie_wycieram. Robię tak już kolejny sezon (zaczyna
    mi się już trzecia zima codziennych dojazdów na skuterze) a
    skuteczność mojej "wklejki" nie spadła.
    pozdrawiam, tomek

  • 6. Data: 2009-12-15 15:40:04
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Tomek Glowka" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    c.googlegroups.com...
> [...]
    napisał Marcin i _nie_wycieram. Robię tak już kolejny sezon (zaczyna
    mi się już trzecia zima codziennych dojazdów na skuterze) a

    ------------------------

    A po wyschnięciu nie ma zacieków? Myślałem, żeby suszyć suszarką.

  • 7. Data: 2009-12-15 16:22:14
    Od: pitti <p...@o...pl>

    Dnia 15-12-2009 o 16:40:04 Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>
    napisał(a):

> [...]
    > skuteczność mojej "wklejki" nie spadła.
    >
    > ------------------------
    >
    > A po wyschnięciu nie ma zacieków? Myślałem, żeby suszyć suszarką.

    zacieki - też mi to przyszło do głowy. Własnie po to byla ta
    zdemineralizowana o ktorej słyszałem - żeby zaciaków nie było.

    pzdr
    pitti

  • 8. Data: 2009-12-15 20:31:41
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    ***Użytkownik "Tomek Glowka"
    pozostawić do wyschnięcia". Myję palcami pod bieżącą wodą tak jak
    napisał Marcin i _nie_wycieram.

    Dokladnie - rowniez delikatnie myje woda z mydlem i splukuje. Nie daj boze
    wycierac...
    Nie ma zadnych zaciekow - a myje pod kranem

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 9. Data: 2009-12-30 14:18:53
    Od: "Maxmotors.pl" <m...@g...com>

    > Dokladnie - rowniez delikatnie myje woda z mydlem i splukuje. Nie daj boze
    > wycierac...
    > Nie ma zadnych zaciekow - a myje pod kranem

    Ewentualnie jak już Antifog się "skończy" to zawsze można użyć
    preparatu antifog, który nanosi się bezpośrednio na szybę atomizerem i
    rozsmarowywuje. Używałem - działa. Ale niestety czynność trzeba
    powtórzyć co jakiś czas.

    Konrad

    www.maxmotors.pl