  • 51. Data: 2009-12-18 23:09:30
    Temat: Re: Trening POWOLNEJ jazdy
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    *** "kakmar"
    np.: na toruńskiej się z reguły jedzie, nie stoi. Upierdliwcy blokujący
    kanion
    > są na szczęście w mniejszości. Niedawno nawet spotkałem naukę jazdy w 2
    > motocykle (kursant i na drugim instruktor), dających prawie 30km/h
    > pomiędzy stojącymi autami. W dodatku jak do nich dojechałem zjechali
    > między auta i dali jechać.

    I to jest w zasadzie sens ruchu na moto w korku - wiadomo ze sa w miejsca w
    Wawce ze nie pojedziesz, nawet posiadajac umiejetnosci kolegi Iguan007 n.p.
    Wawelska ( no chyba ze po dachach samochodow). A jakis czas temu wkurwiony 5
    kilometrowym snuciem sie moto pisalem apel do rututniarzy smyrajacych sie
    lusterkami z ciezarowkami o patrzenie sie czasem za siebie. Bo bywa ze
    czasem ktos utoczy sobie wielka kule z nochala jadac za toba i rzuci ci pod
    kolo.

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 52. Data: 2009-12-18 23:21:58
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 19 Gru, 00:09, "Tytus" <t...@g...pl> wrote:

> [...]
    > czasem ktos utoczy sobie wielka kule z nochala jadac za toba i rzuci ci pod

    Dokładnie, czasami lepiej stać niż się meczyć i co te 20m utykać np.
    koło ciężarówki. Zawsze też jest opcja torowiska tramwajowego np. w
    Jerozolimskich...
    > P.S. Budujaca jest swiadomosc korkowych staczy - w 90% robia miejsce dla
    > moto.
    Przykład dla kolegi Iguan007 z Toruńskiej (DC):
    http://www.youtube.com/watch?v=ruhf_kuamkY
    tam to jest raj :-)
    > Pozostale 10% nalezy uswiadamiac metoda kolegi Kefira - zapukac w szybe i
    > poprosic o ruch kierownicy w lewo/prawo. Powaznie - to dziala.
    To zależy kto siedzi, bo czasami siedzą osobniki ze wśćieklizną i
    zaczyna im ślina z pyska lecieć. Ja tam wole takich wkurwić bardziej
    objeżdzając z drugiej :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 53. Data: 2009-12-18 23:27:01
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 19 Gru, 00:21, AZ <a...@g...com> wrote:

    > Przykład dla kolegi Iguan007 z Toruńskiej
    (DC):http://www.youtube.com/watch?v=ruhf_kuamkY
    > tam to jest raj :-)
    Trochę lepszy przykład:
    http://www.youtube.com/watch?v=0pxD1-lOAOk

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 54. Data: 2009-12-18 23:41:52
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***Przykład dla kolegi Iguan007 z Toruńskiej (DC):
    http://www.youtube.com/watch?v=ruhf_kuamkY
    Zastanawiam sie czy to skuters (moja zmora w korkach :)))) czy sport -
    nonszalancja ta sama a o przyspieszeniach trudno mowic...
    ale ma gosc pojecie o co chodzi, widac to chocby przy zmianie pasow

    ***To zależy kto siedzi, bo czasami siedzą osobniki ze wśćieklizną i
    zaczyna im ślina z pyska lecieć. Ja tam wole takich wkurwić bardziej
    objeżdzając z drugiej :-)

    I tu szczegolnie ma zastosownie metoda Kefira - nie slyszalem jeszcze nic
    gorszego niz "puk puk - czy zle sie Pani czuje??? " - gosc odpowiada ale ja
    nie jestem "pani" a Kef na to - to dziwne do jedzie Pan jak baba...

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 55. Data: 2009-12-19 05:49:14
    Od: "Iguan007" <i...@p...onet.pl>

    "Tytus" <t...@g...pl> wrote in message
    > Nic nie musisz mi pokazywac, ale jak juz piszesz ze umiesz to nie wstydz
    > sie
    > tego...moze z Ciebie ukryty talent.

    Nie, nie jestem jakis ukryty czy nieukryty talet. Nie mam sie tez czego
    wstydzic. Szybko wyleczylem sie z myslenia ze jestem jakims ponadprzecietnym
    kierowca - wybralem sie na tor i sprawdzilem jak sie maja moje wyobrazenia
    do rzeczywistosci. I nie wstydze sie do tego przyznac. Nie mam jakos
    szczegolnie emocjonalnego nastawienia do siebie jako kierowcy czy do
    motocykli generalnie. Motocykl jest dla mnie raczej zwyczajnym srodkiem
    trasportu. Co nie zmiania faktu ze nie musze sie podpierac jadac
    ponizej 5km/h.

    Prosze:
    Tor jazdy: http://picasaweb.google.com.au/iguan007/Rozne#541681
    5414664819250
    Predkosc (srednia 4.96) dla tego odcinka zaznaczonego na czerwono na
    pierwszym zdjeciu.:
    http://picasaweb.google.com.au/iguan007/Rozne#541681
    5398780761218
    I filmik. http://picasaweb.google.com.au/iguan007/Rozne#541681
    5379655648002

    Ale moze zakonczmy juz te dyskusje bo widze ze to nie ma sensu. Ani Ty mnie
    nie przekonasz ze motocyklista nie potrzebuje umiejetnosci wolnej jazdy ani
    je Ciebie ze potrzebuje.

    Pozdrawiam,
    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 56. Data: 2009-12-19 07:25:12
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Iguan007"
    Tor jazdy: http://picasaweb.google.com.au/iguan007/Rozne#541681
    5414664819250
    Predkosc (srednia 4.96)

    No i dochodzimy do sedna - tak jest, w prawdzie na rowerze ale jest. Upsss z
    tego zdjecia wynika jednak ze mowimy o trialu i to na dodatek lekko HC bo po
    dachach aut i drzewach...
    I smialo mozna napisac o tym na PRM.

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 57. Data: 2009-12-19 07:39:01
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    m.googlegroups.com...
    On 19 Gru, 00:21, AZ <a...@g...com> wrote:

    > Przykład dla kolegi Iguan007 z Toruńskiej
    > (DC):http://www.youtube.com/watch?v=ruhf_kuamkY
    > tam to jest raj :-)
    Trochę lepszy przykład:
    http://www.youtube.com/watch?v=0pxD1-lOAOk

    Dla mnie to przykład sporeg zagrożenia. A potem powstają posty "omijałem
    spokojnie korek 30-40 km/h i nagle ktoś mi wyskoczył / otworzył drzwi".

    Miesięc temu ktoś nagle przede mną otworzył drzwi w podobnej sytuacji.
    Gdybym jechał prędkością z filmu - byłby poważny kłopot. I co z tego, że nie
    moja wina?

  • 58. Data: 2009-12-19 07:44:57
    Od: "Iguan007" <i...@p...onet.pl>

    "Tytus" <t...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > z tego zdjecia wynika jednak ze mowimy o trialu i to na dodatek lekko HC

    Nie, to nie jest na rowerze. Ale oczywiscie Ty wiesz lepiej.

    A co z tymi samochodami? Chyba widac ze jest to parking i Google ma zdjecie
    kiedy parking jest zastawiony samochodami? Jak juz tak bardzo wnikasz - jest
    to parking kolejki podmiejskiej ktory w tygodniu jest zapchany samochodami
    ludzi pracujacych w centrum miasta a w weekend pusty.

    Pozdrawiam,
    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 59. Data: 2009-12-19 07:45:20
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Iguan007" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > mnie
    > nie przekonasz ze motocyklista nie potrzebuje umiejetnosci wolnej jazdy

    Ale ja jestem przekonany. Proszę więc o konkretne wskazówki:
    nogi przy baku, czy może kolana szeroko; zachowywać stałą prędkość, czy
    operować gazem, itd.

    U mnie wolna jazda polega na walce z przechyłami i kierownica cały czas mi
    lata ostro na boki, a nogi co chwilę asekuracyjnie schodzą z podnóżków.

  • 60. Data: 2009-12-19 07:49:57
    Od: "Iguan007" <i...@p...onet.pl>

    "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote in message
> [...]
    > lata ostro na boki, a nogi co chwilę asekuracyjnie schodzą z podnóżków.

    Marcin, na poczatku bedziesz latal na boki ale z czasem sie to troche
    poprawi. Tylko kwestia praktyki. Ja staram sie cwiczyc podjezdzajac
    maksymalnie wolno do czerwonych swiatel (jesli nic za mna nie jedzie). Co do
    kolan, to przy bardzo wolnej jezdzie troche nimi macham ale nie wiem czy to
    przyzwyczajenie z rowerow czy tak ma byc.

    Pozdrawiam,
    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok: