  • 1. Data: 2012-04-29 00:08:55
    Temat: Trasa okolice Krakowa
    Od: coolboyy <bartek6514@_NOSPAM_o2.pl>

    witam, chciałbym się dowiedzieć gdzie w okolicach Krakowa są jakieś fajne
    trasy z zakrętami, czy w ogóle są takowe, chodzi mi o wypad na kilka
    godzin żeby sobie pojeździć po zakrętach. :)

  • 2. Data: 2012-04-30 14:59:35
    Temat: Re: Trasa okolice Krakowa
    Od: songoku <g...@g...com>

    On 29 Kwi, 00:08, coolboyy <bartek6514@_NOSPAM_o2.pl> wrote:
> [...]
    > trasy z zakrętami, czy w ogóle są takowe, chodzi mi o wypad na kilka
    > godzin żeby sobie pojeździć po zakrętach. :)

    do ojcowa się przejedź, ja byłem w sobotę i traska wymiata :-)

  • 3. Data: 2012-04-30 17:59:29
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Użytkownik "songoku"

    > do ojcowa się przejedź, ja byłem w sobotę i traska wymiata :-)

    taaaa - szczegolnie od zielonek do skaly
    ale moze byles na drzcie - to sorry

    --
    ania

  • 4. Data: 2012-05-07 08:57:22
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-04-30 14:59, songoku pisze:

    > do ojcowa się przejedź, ja byłem w sobotę i traska wymiata :-)

    Czolowki z innymi motocyklami, slepe zakrety i spory ruch - wymiata jak
    cholera :)
    Ojcow-pieskowa skala to chyba najgorsza trasa do winklowania*
    Troche dalej sa okolice Wisnicza i raczej w tamta strone bym szukal
    winkli, a jeszcze lepiej jest dalej np na przeleczy Krowiarki (no chyba
    ze cos sie zmienilo) albo w okolicach Krynicy.
    Wiem ze to wypad na dluzej niz 2-3h ale...

    pozdr
    newrom
    * nie dotyczy niesmiertelnych.
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html

  • 5. Data: 2012-05-07 09:49:55
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Użytkownik "Roman Niewiarowski" <

    > Ojcow-pieskowa skala to chyba najgorsza trasa do winklowania*
    > Troche dalej sa okolice Wisnicza i raczej w tamta strone bym szukal

    z tymowej do iwkowej, inne okoliczne podupadly

    > winkli, a jeszcze lepiej jest dalej np na przeleczy Krowiarki (no chyba

    a zrobili droge od strony polnocnej? nie bylam tam chwile, ale ostatnio byla
    w dos kipeskim stanie

    > ze cos sie zmienilo) albo w okolicach Krynicy.

    niestety zaczela ulegac biodegradacji, ale jeszcze dziala (Berest-Krzyzowka)
    Krynica-Piwniczna trzyma sie, Piwnicza-Stara Lubovna - zaczela sie rozpadac
    (podejrzewam, ze im Polacy na kolach zawiezli wirusy z naszych drog)

    --
    ania

  • 6. Data: 2012-05-07 10:26:25
    Od: songoku <g...@g...com>

    On 7 Maj, 08:57, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > cholera :)
    > Ojcow-pieskowa skala to chyba najgorsza trasa do winklowania*

    ej no Roman zawsze można pojechać na lotnisko tam wogóle nie ma
    zakrętów i jest najbezpieczniej, zajebiście i wogóle...

    pozdro
    Songoku

    p.s
    Wiem, że do Ojcowa z jednej strony jest kupa. Ja nie wiem, z której
    byłem bo nas lokals obwoził po okolicy :-)

  • 7. Data: 2012-05-07 10:55:01
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-05-07 10:26, songoku pisze:

    > ej no Roman zawsze można pojechać na lotnisko tam wogóle nie ma
    > zakrętów i jest najbezpieczniej, zajebiście i wogóle...

    Nie chodzi o brak zakretow. Chodzi o to ze masz np skale po prawej (w
    linii pobocza), w srodku zakretu w prawo. NIC nie widac. W dodatku to
    miejscowe leszczowisko, gdzie kazden jeden zapierdalacz jedzie sie uczyc
    albo sie pokazać. W efekcie masz dosc gowniana mieszanke braku
    widocznosci, z leszczami scinajacymi zakrety. Kumpel mieszka kolo Zamku
    w Pieskowej i srednio co dwa tygodnie (albo i czesciej) przywozil do
    roboty informacje 'ale wykurwil' albo 'jebli na czolowke'. W koncu mu
    powiedzialem co mnie to interere i przestal gadac.
    Zreszta sam sie tam dosc blisko minalem z jakims debilem wlasnie na tym
    zakrecie ze skala tuz przy asfalcie. Jakbym mial zalozone kufry to
    byloby bam bo raczyl byl wjechac na srodek mojego pasa.

    > Wiem, że do Ojcowa z jednej strony jest kupa. Ja nie wiem, z której
    > byłem bo nas lokals obwoził po okolicy :-)

    to fajna trasa do objechania, ale wyskakiwac tam robic winkle to IMHO
    bez sensu. Juz chyba bezpieczniej na e7 'serpentyny' w Michalowicach.
    Ruch wiekszy, ale szerzej i chyba jednak bezpieczniej.
    Swego czasu moj wspolgarazowacz mial takie hobby ze wsiadal na cebrzyka
    i zapierdzielal na Zapiekanke, pycil tam po zakretach w te i nazad przez
    pare godzin i wracal uradowany. Przez jakis rok podobno byl tylko jeden
    powazniejszy wypadek (gosciowi chyba noge amputowali jak sie spotkal z
    barierami ochronnymi). W porownaniu z Ojcowem to kaszka z mleczkiem i
    trasa dla mientczakow ;)

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html

  • 8. Data: 2012-05-07 11:30:37
    Od: songoku <g...@g...com>

    On 7 Maj, 10:55, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > powazniejszy wypadek (gosciowi chyba noge amputowali jak sie spotkal z
    > barierami ochronnymi). W porownaniu z Ojcowem to kaszka z mleczkiem i

    hmmm...tez się nasłuchałem o tej drodze. Mi się podobało bo ruch
    trafiliśmy nie wielki. A generalnie to ja winkle robic wolę na torze a
    to po postu fajna droga do przejechania - na pewno nie nudna :-)

    Pzdr
    Songoku

  • 9. Data: 2012-05-07 13:32:07
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Roman Niewiarowski napisał(a):

    > winkli, a jeszcze lepiej jest dalej np na przeleczy Krowiarki

    a to dla enduro raczy, taki tam asfalt

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead