  • 1. Data: 2012-04-29 13:43:37
    Temat: Nowy torek
    Od: marider <2...@g...pl>

    Hi,

    pewnie juz czesc wie ale moze reszta nie slyszala:

    nowodwor.pl.tl

    Moze w przyszlym roku sie wybiore jak sie poskladam do kupy, w koncu
    gdzies blizej. Poki co - Jogging i rehabilitacja ;]

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 2. Data: 2012-04-30 00:09:55
    Temat: Re: Nowy torek
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "marider" <2...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Moze w przyszlym roku sie wybiore jak sie poskladam do kupy, w koncu
    > gdzies blizej. Poki co - Jogging i rehabilitacja ;]

    jakas nowa staruszka wyrosła?

  • 3. Data: 2012-04-30 09:08:55
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2012-04-30 00:09, Arbiter pisze:
    > Użytkownik "marider"<2...@g...pl> napisał w wiadomości

    > jakas nowa staruszka wyrosła?

    Adas, nudzisz sie? Moze skocz na swojego pierdzika i polataj po Wawce to
    Ci przejdzie..

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 4. Data: 2012-04-30 22:14:34
    Od: amos <g...@g...com>

    On 30 Kwi, 09:08, marider <2...@g...pl> wrote:
    > Adas, nudzisz sie? Moze skocz na swojego pierdzika i polataj po Wawce to
    > Ci przejdzie..

    Ojtam ojtam, dba aby grupa byla zupdate'owana.

    Don't by shy, co tym razem?

    --
    zdrowka
    amos

  • 5. Data: 2012-04-30 23:01:04
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2012-04-30 22:14, amos pisze:

    > Ojtam ojtam, dba aby grupa byla zupdate'owana.
    >
    > Don't by shy, co tym razem?

    Nic, 3 x w tygodniu rehabilitacja po 1,5h kazda i zapieprzanie na kulach
    przez 8 tygodni w ortezie od jaj po kostke po pierwszej rekonstrukcji
    kolana. Mam podac opis z karty informacyjnej ze szpitala po operacji
    (kolejna w lipcu) czy jeszcze jakis balwan bedzie sie nasmiewal z
    cudzego nieszczescia? Ja sie posmieje jak sam pierdolnie, niekoniecznie
    w slepa staruche i z jej winy. Poki co wkurwia mnie takie pierdolenie
    bez sensu ale tu to raczej norma.

    Sorry koledzy ale ta grupa zdycha smiercia naturalna i tak, co widac po
    topic'ach juz od dluzszego czasu (a szkoda bo zagladam tu od b. dawna i
    kiedys bylo tu inaczej).

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 6. Data: 2012-05-01 09:22:21
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    W dniu 30.04.2012 23:01, marider pisze:

    > Sorry koledzy ale ta grupa zdycha smiercia naturalna i tak, co widac po
    > topic'ach juz od dluzszego czasu (a szkoda bo zagladam tu od b. dawna i
    > kiedys bylo tu inaczej).

    nie przesadzaj, jak odłączą sikacza to i ludziom sie zachce w koncu
    normalnie pisać

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Przedszkolaków

  • 7. Data: 2012-05-03 22:33:58
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "marider" <2...@g...pl> napisał w wiadomości news:jnldq6

    > Adas, nudzisz sie? Moze skocz na swojego pierdzika i polataj po Wawce to
    > Ci przejdzie..

    Sam zaczynasz watek pisząc, że składasz się do kupy, a teraz się obruszasz.
    Skoro oddajesz sie rekonwalescencji, myslałem ze sa jakieś nowe przygody o
    których chcesz opowiedzieć.

  • 8. Data: 2012-05-03 22:35:58
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Uzytkownik "marider" <2...@g...pl> napisal w wiadomosci

    > Sorry koledzy ale ta grupa zdycha smiercia naturalna i tak, co widac po
    > topic'ach juz od dluzszego czasu (a szkoda bo zagladam tu od b. dawna i
    > kiedys bylo tu inaczej).

    zdycha, bo caly usenet zdycha. Niewspólczesna technologia...

    Ale gdybys zapodal jakis ciekawy, kontrowersyjny watek, wjestem przekonany
    ze bys rozkrecil precle.

  • 9. Data: 2012-05-07 19:12:48
    Od: jeDrASS <b...@u...gov>

    W dniu 2012-05-03 22:35, Arbiter pisze:

    > zdycha, bo caly usenet zdycha. Niewsp?lczesna technologia...
    >
    > Ale gdybys zapodal jakis ciekawy, kontrowersyjny watek, wjestem przekonany
    > ze bys rozkrecil precle.

    to może o oleju ;-)

    --
    jeDrASS

  • 10. Data: 2012-05-07 19:32:32
    Od: Mariusz Duszczyk <m...@g...pl>

    W dniu poniedziałek, 30 kwietnia 2012 23:01:04 UTC+2 użytkownik marider napisał:

    > Sorry koledzy ale ta grupa zdycha smiercia naturalna i tak, co widac po
    > topic'ach juz od dluzszego czasu (a szkoda bo zagladam tu od b. dawna i
    > kiedys bylo tu inaczej).

    /ciach/

    :)))))
    Pamietam, kiedys za starych dobrych czasow, jakies 10 lat temu tez na tej grupie
    czytalem to samo :)))) Jakos nie umarła :)

    Pozdrawiam
    Mariusz Duszczyk