  • 1. Data: 2012-04-26 19:54:11
    Temat: Lampa Uk na Europejska
    Od: kogucicho007 <kogucicho007@_NOSPAM_wp.pl>

    Witam chciałbym wymienić lampę u siebie w fzs 600 99.r i moje pytanie
    brzmi czy da się przestawić to żeby nie raziło innych użytkowników? Czy
    wystarczy zmienić odbłyśnik albo ustawić go jakoś byłbym wdzięczny za
    pomoc z góry dzięki

  • 2. Data: 2012-04-26 20:02:34
    Temat: Re: Lampa Uk na Europejska
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    On 26.04.2012 19:54, kogucicho007 wrote:
> [...]
    > brzmi czy da się przestawić to żeby nie raziło innych użytkowników? Czy
    > wystarczy zmienić odbłyśnik albo ustawić go jakoś byłbym wdzięczny za

    zamykam temat

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Przedszkolaków

  • 3. Data: 2012-04-26 20:06:45
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/26/2012 08:02 PM, Arni wrote:

    > zamykam temat

    No. Dałbym jeszcze warna bo się gość nie przywitał ani nie napisał nic
    o sobie w powitalni.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2012-04-26 20:08:37
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/26/2012 07:54 PM, kogucicho007 wrote:
> [...]
    > brzmi czy da się przestawić to żeby nie raziło innych użytkowników? Czy
    > wystarczy zmienić odbłyśnik albo ustawić go jakoś byłbym wdzięczny za

    Druciarsko to tylko tak:
    http://caponord.cba.pl/?page_id=100

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2012-04-27 00:09:53
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "kogucicho007" <kogucicho007@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
    > Witam chciałbym wymienić lampę u siebie w fzs 600 99.r i moje pytanie

    pokaż jakie ten motocykl ma w ogole lampy i jak wygląda strumień światła
    (czy jest asymetria).

    Zresztą -jeśli to soczewka to przerobić się da a jak klasyczny reflektor to
    się nie da za bardzo. Jeśli H4 mógłbyś pokombinować z przeróbką gniazda
    żarówki tak aby obrócić żarówkę o około 30 stopni

  • 6. Data: 2012-04-27 00:19:55
    Od: Contravene <c...@i...pl>

    W dniu czwartek, 26 kwietnia 2012 20:02:34 UTC+2 użytkownik Arni napisał:
    > zamykam temat

    Jesteś miszczem, zasługujesz na swojego Jaszczembia ;)

    Pozdrawiam,
    Contravene
    VFR VTEC

  • 7. Data: 2012-04-27 08:08:29
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-04-26 20:08, AZ pisze:

    > Druciarsko to tylko tak:
    > http://caponord.cba.pl/?page_id=100

    Ten sposób znakomicie działa.
    Nie trzeba nawet niczego piłować. Wystarczy poodginać wypustki w żarówce
    i przekręcić ją w prawo o grubość takiej wypustki. Efekt jest znakomity.
    Strumień światła staje się europejski.

  • 8. Data: 2012-04-27 08:43:02
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-04-27 08:08, Marcin N pisze:

> [...]
    > Nie trzeba nawet niczego piłować. Wystarczy poodginać wypustki w żarówce
    > i przekręcić ją w prawo o grubość takiej wypustki. Efekt jest znakomity.

    Strumien nie staje sie europejski tylko staje sie nie-angielski. Za
    prawidlowy strumien odpowiada ciety klosz lub profilowany odblysnik.
    Oczywiscie taka modyfikacja powoduje iz nie oslepiamy pojazdow z
    przeciwka jednak doswietlenie pobocza nadal nie jest idealne.

    BTW. Swietne rozwiazanie zastosowalo Ducati w starej Multistradzie. Tam
    za krotkie odpowiada soczewka ktora ma regulowana przeslone. Wystarczy
    podkrecic srubke i obrocic przeslone aby uzyskac efekt prawo lub
    lewostronny.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 9. Data: 2012-04-27 09:58:05
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-04-27 08:43, Kuczu pisze:

> [...]
    > za krotkie odpowiada soczewka ktora ma regulowana przeslone. Wystarczy
    > podkrecic srubke i obrocic przeslone aby uzyskac efekt prawo lub

    U mnie tak to wyszło:

    http://i129.photobucket.com/albums/p235/MarcinN/moto
    cykl/pomocrazem.jpg

    z tym, że górny obrazek, to światło tylko jednej lampy (druga całkowicie
    zasłonięta, a dolny to obie lampy po przeróbkach.

  • 10. Data: 2012-04-27 11:24:13
    Od: Monster <m...@o...pl>

    On 27 Kwi, 08:43, Kuczu <q...@g...com> wrote:

> [...]
    > za krotkie odpowiada soczewka ktora ma regulowana przeslone. Wystarczy
    > podkrecic srubke i obrocic przeslone aby uzyskac efekt prawo lub

    Można biznes rozkręcić,szkoda że model mało popularny:-/
    Słyszałem o takim patencie w puszkach,chyba BMW,był taki sam
    system,gość przerabiał za 300zł:-P

    Tomek
    BMW R1100S
    Dniepr z wozem(lampa europejska)