  • 1. Data: 2012-04-27 11:50:42
    Temat: Bek w kasku (odbicie)
    Od: Prawy <r...@g...com>

    Z początkiem sezonu pojawiają się nowe wyzwania. Ponieważ jeszcze do niedawna wiało
    wielkim chłodem, używałem kask Airoh Tr1 Black zamknięty dość szczelnie z odłączonymi
    nawiewami. w pewnym momencie, jadąc Suzuki GSX-R1000 po kolacji, zostałem postawiony
    w nietypowej na drodze sytuacji. Doszło do tzw odbicia odzwierciedlającego feromonowo
    treść żołądka. Utrata koncentracji, muszę przyznać, była natychmiastowa. To był jeden
    wielki bigos.

  • 2. Data: 2012-04-27 14:40:00
    Temat: Re: Bek w kasku (odbicie)
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "Prawy" <r...@g...com> napisał

    > zostałem postawiony w nietypowej na drodze sytuacji. Doszło do tzw odbicia

    Teraz czekamy na informację gdy zesrasz się w kombinezon. Feromonowo.

    --
    Hinek

  • 3. Data: 2012-04-27 18:02:34
    Od: siinski <j...@g...com>

    On 27 Kwi, 11:50, Prawy <r...@g...com> wrote:
> [...]
    treść żołądka. Utrata koncentracji, muszę przyznać, była natychmiastowa. To był jeden

    Myślę że jeżeli zdarzają się Tobie w czasie jazdy cyt."odbicia
    odzwierciedlające feromonowo treść żołądka" :)) to powinieneś
    zainwestować w kask szczękowy bądź w przypadku mniejszego budżetu w
    kominiarkę pod kask z otworem tylko na oczy.Ów bigos wtedy spłynie Ci
    po szyi a ty nie zatrzymując się będziesz mógł pędzić dalej:))
    Pozdroo

  • 4. Data: 2012-04-28 16:48:01
    Od: "siny" <s...@w...pl>

> [...]
    >koncentracji, muszę przyznać, była >natychmiastowa. To był jeden wielki

    tez tak mialem...
    problemem jest tez zuzyta guma do zucia :)

  • 5. Data: 2012-04-28 17:18:02
    Od: "marcin" <m...@W...pl>

    Użytkownik "siny" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > tez tak mialem...
    > problemem jest tez zuzyta guma do zucia :)

    a także kichnięcie połączone z obfitym wyrzutem wydzieliny nosowej...
    --
    pzdr,
    marcin

  • 6. Data: 2012-04-29 13:09:08
    Od: "siny" <s...@w...pl>

    > a także kichnięcie połączone z obfitym wyrzutem wydzieliny nosowej...
    > --

    lol :)

  • 7. Data: 2012-04-30 10:32:13
    Od: Prawy <r...@g...com>

    > a także kichnięcie połączone z obfitym wyrzutem wydzieliny nosowej...

    nie wiem jak gile, ślina natomiast jest dobrym antyfogiem! (co zapewne potwierdzą
    sympatycy dalekich eskapad motocyklowych)

  • 8. Data: 2012-04-30 15:53:52
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 30.04.2012 10:32, Prawy pisze:
    > nie wiem jak gile, ślina natomiast jest dobrym antyfogiem! (co zapewne potwierdzą
    sympatycy dalekich eskapad motocyklowych)

    I nurkowie. :)

    --
    Tom01