  • Data: 2011-06-15 16:29:20
    Temat: Re: Trasa do budapesztu - pytania
    Od: "CeSaR" <a...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    > czy mam przez to rozumieć, że jeszcze nie działają?
    > bo w długi weekend będę leciał do i z poznania

    Wczoraj miałem możliwość przejechać tę fantastyczną drogę od jej początku do
    samego końca. W obu kierunkach.
    3*13pln w jedną stronę.
    Czyli w sumie bolało to 8 dych :-(
    Przy bramkach zaraz na początku kręcili się jacyś ludzie, poustawiane były
    pachołki, przejazd zwężeniem.
    Ale bez poboru opłat. Jak zaczną pobierac i za przejazd przez całość w obie
    strony im wyjdzie obecne 8 dych plus dodatkowe powiedzmy 5 następnych to już
    będzie lekkie kuriozum...