  • 21. Data: 2011-08-18 13:15:06
    Temat: Re: Trasa Warszawa- Wrocław rekomendacje
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Paweł W." <p...@w...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:j2is21$is5$1@news.task.gda.pl...

    > Sprawdziłem osobiście jakiś czas temu: Wylot z Okęcia miałem coś koło 8
    > rano (nie pamiętam dokładnie co do minuty). Zalogowałem się na terminalu o
    > 7, z lotniska we Wrocku wyszedłem coś po 9, a o 10 jadłem śniadanie na
    > Wrocławskiej starówce.

    Dodaj dojazd do lotniska z domu i wyjdzie Ci te 4 h jak nic.

  • 22. Data: 2011-08-18 13:17:58
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Paweł,

    Thursday, August 18, 2011, 1:12:04 PM, you wrote:

> [...]
    > lotniska we Wrocku wyszedłem coś po 9, a o 10 jadłem śniadanie na Wrocławskiej
    Żeby się zalogować o 7 na Okęciu, to o której musiałeś wyjść z domu?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 23. Data: 2011-08-18 13:20:51
    Od: Paweł W. <p...@w...onet.pl>

    > Użytkownik "Paweł W." <p...@w...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Dodaj dojazd do lotniska z domu i wyjdzie Ci te 4 h jak nic.

    Do lotniska Okęcie z domu mam 20min jazdy swoim samochodem (parkuję na płatnym
    obok lotniska). Kumpel z Wrocka podstawił mi taryfę pod terminalem, do centrum
    jechałem 25min.

    p.

  • 24. Data: 2011-08-18 13:22:16
    Od: Paweł W. <p...@w...onet.pl>

    > Żeby się zalogować o 7 na Okęciu, to o której musiałeś wyjść z domu?

    O 6:40

    p.

  • 25. Data: 2011-08-18 13:33:06
    Od: Paweł W. <p...@w...onet.pl>

> [...]
    > obok lotniska). Kumpel z Wrocka podstawił mi taryfę pod terminalem, do centrum

    No i jeszcze lot turbośmigłowym ATR, bezcenne ;-)

    p.

  • 26. Data: 2011-08-18 13:39:59
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Paweł,

    Thursday, August 18, 2011, 1:20:51 PM, you wrote:

    > Do lotniska Okęcie z domu mam 20min jazdy swoim samochodem (parkuję na płatnym
    > obok lotniska). Kumpel z Wrocka podstawił mi taryfę pod terminalem, do centrum
    > jechałem 25min.

    Czyli nie spełniłeś warunków testu TopGear (transport publiczny) i cheatowałeś ;P

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 27. Data: 2011-08-18 13:41:22
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Paweł,

    Thursday, August 18, 2011, 1:22:16 PM, you wrote:

    > O 6:40

    No to nie mogłeś zdążyć, skoro dojazd zajął Ci 20 minut a parkingu tuż
    przed stanowiskiem check-in nie masz - trzeba jednak kawałek na
    piechotę jeszcze przejść - cheatujesz i kitujesz ;P

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 28. Data: 2011-08-18 13:49:58
    Od: Paweł W. <p...@w...onet.pl>

    > No to nie mogłeś zdążyć, skoro dojazd zajął Ci 20 minut a parkingu tuż
    > przed stanowiskiem check-in nie masz - trzeba jednak kawałek na
    > piechotę jeszcze przejść - cheatujesz i kitujesz ;P

    5 minut w tą czy w tą, a parkowałem na kilkupoziomowym tuż przy terminalu. ;-P
    (spóźniłem się parę minut, ale samolot wyleciał o czasie :-))

    p.

  • 29. Data: 2011-08-18 13:54:32
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Paweł,

    Thursday, August 18, 2011, 1:49:58 PM, you wrote:

    > 5 minut w tą czy w tą, a parkowałem na kilkupoziomowym tuż przy terminalu. ;-P

    Świstak dawno już siedzi za te papierki i to co nazawijał... ;P

    > (spóźniłem się parę minut, ale samolot wyleciał o czasie :-))

    I z lotniska do centrum Wrocka jechałeś 25 minut podstawioną taksówką.
    Chyba z filmu TAXI i to tak naprawdę był helikopter, że korek na
    Strzegomskiej ominął.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 30. Data: 2011-08-18 14:01:12
    Od: MHM <m...@p...pl>

    > I z lotniska do centrum Wrocka jechałeś 25 minut podstawioną taksówką.
    > Chyba z filmu TAXI i to tak naprawdę był helikopter, że korek na
    > Strzegomskiej ominął.

    RoMan - Ty chyba bardzo dawno nie byles w W-wiu. Jak podejrzewam kojarzysz
    Strzegomska jako jednopasmowke ? No to informuje iz od ok. pół roku (moze
    troche krócej) Strzegomska od ul Granicznej (wylotowa z lotniska) do ul.
    Klecinskiej jest juz 2pasmówka :) Korki owszem zdazaja sie, ale nie takie
    jak wczesniej. Nie mniej jedak te 25min jest obecnie realne.

    --
    MHM
    http:\\www.skc.org.pl - Sudecki Klub Citroena