  • 41. Data: 2011-08-18 15:45:31
    Temat: Re: Trasa Warszawa- Wrocław rekomendacje
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello MHM,

    Thursday, August 18, 2011, 3:30:06 PM, you wrote:

    > Ok, ok... nie bede sie klocil z Twoim synem :)
    > ps.
    > Ja mieszkam przy Strzegomskiej przy przebudowanym odcinku :P

    Na Białoruskiej?

    I twierdzisz, że się nie korkuje w strone miasta?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 42. Data: 2011-08-18 20:55:21
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    > ps. wyobrażam sobie takiego kogoś wyjeżdzającego. Kosz kanapek, w
    > samochodzie sprawdzone punkt po punkcie (zgodnie z Auto Światem lub
    > innym Motor'em) cienienie w kołach,

    https://af.pl/main-menu/aktualnosci/porady/kontroluj
    -cisnienie-w-oponach.html
    http://www.motofakty.pl/artykul/6932_kierowcow_nie_d
    ba_o_cisnienie_w_oponach.html

    wniosek?
    ok. 70% kierowców ma nieprawidłowe ciśnienie w oponach..

    > płyn do spryskiwaczy,

    bywa bardzo przydatny, zwłaszcza podczas dżdżystej jesieni..

    > ilość azotu w kołach..

    wystarczy przyjąć za optymalną wartość ok. 78% ;-)

    > na szybie dwie nawigacje (tak na wszelki wypadek),

    hehe, jechałem kiedyś samochodem, gdzie na 3 osoby w samochodzie
    przypadało 5 nawigacji, każda z innymi mapami inaczej wyznaczającymi
    trasę..
    to była masakra :-)

    > w samochodzie spiwór i dwa koce, na wypadek jakiegoś kataklizmu..

    śpiwór teraz mam (ale tylko dlatego, ze jestem pomiędzy dwoma wyjazdami
    urlopowymi), koc - zawsze się przyda, choćby do poleżenia na trawce albo
    plaży

    > scyzoryk,

    to się nie tylko w samochodzie przydaje

    > namiot

    a bagażnik długi na 1,8 m po rozłożeniu siedzeń nie może być? ;-)

    zapomniałeś jeszcze o zapasowych żarówkach i bezpiecznikach, saperce,
    lince holowniczej, łańcuchach na koła, termosie i co najmniej kilkunastu
    innych rzeczach ;-)

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 43. Data: 2011-08-19 07:41:25
    Od: MHM <m...@p...pl>

    > I twierdzisz, że się nie korkuje w strone miasta?

    Zdarza sie, ale nie tak czesto jak wczesniej. O ile wczesniej zdarzalo sie,
    ze nie bylo korka, tak teraz sie zdarza, ze jest :)

    --
    MHM
    http:\\www.skc.org.pl - Sudecki Klub Citroena

  • 44. Data: 2011-08-19 11:05:57
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał Baszyński" napisał w wiadomości grup

    >https://af.pl/main-menu/aktualnosci/porady/kontrolu
    j-cisnienie-w-oponach.html
    >wniosek?
    >ok. 70% kierowców ma nieprawidłowe ciśnienie w oponach..

    O ile powietrze faktycznie czesto schodzi i nalezy je sprawdzac i
    uzupelniac (lub naprawiac kolo), co sie wielu osobom nie chce, to cos
    mi sie nie chce wierzyc zeby byly przyczyna co szostego wypadku.

    Przesadzaja, wzieli wyniki od Forda z USA, adwokaci w europie znalezli
    swietna wymowke, czy naprawde jak sie jedzie po niemieckiej
    autostradzie w deszczu 150 i kreci piruet, to dlatego ze mialo sie
    cisnienie nieprawidlowe ? No bo sasiedzi nie krecili..

    J.