  • 11. Data: 2011-06-02 21:30:28
    Temat: Re: Trasa W-wa - Krynica-Zdrój
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Darek Sionek" <p...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:is8l03$586$1@inews.gazeta.pl...
    > dzieki za podpowiedzi
    > jeszcze pytanie o ten odcinek Busko Zdroj - Zabno. czemu nie przez nowy
    > korczyn ?

    Bo tam nie ma mostu, tylko przeprawa promowa. Jeśli lubisz przeprawy, czemu
    nie ? :-)

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 12. Data: 2011-06-02 21:46:42
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-06-02 21:30, Yogi(n) pisze:
    > Użytkownik "Darek Sionek" <p...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Bo tam nie ma mostu, tylko przeprawa promowa. Jeśli lubisz przeprawy,
    > czemu nie ? :-)

    Ostatnio jak w zeszłym roku jechałem to Nowy Korczyn nie chodził prom,
    trzeba było jechać do Ujścia Jezuickiego czy jakoś tak ;)
    Droga Żabno - Ujście Jezuickie jest bardzo licha, lepiej jechać na
    Dąbrowę Tarnowską.

    Pozdrawiam !

  • 13. Data: 2011-06-03 19:15:56
    Od: "Darek Sionek" <p...@W...gazeta.pl>

    Yogi\(n\) <y...@t...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Darek Sionek" <p...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Bo tam nie ma mostu, tylko przeprawa promowa. Jeśli lubisz przeprawy, czemu
    > nie ? :-)

    hahaaha przezycie dla dzieciakow nieliche ale racja lepiej mostem

    D.

  • 14. Data: 2011-06-05 16:16:41
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 2 Jun 2011 03:48:03 -0700 (PDT), Czarek Daniluk
    <c...@c...com> wrote:

    >Obwodnicą do Chęcin i w lewo na Morawicę - moim zdaniem zdecydowanie
    >szybszy wariant niż przejazd przez Kielce.

    Jakaś idiota wymysliła na końcu odbwodnicy Kielc tymczasowe rondo.
    Czasami potrafi się nieźle przykorkować. Ja już raz stałem prawie 30
    minut.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 15. Data: 2011-06-05 21:13:15
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On 5 Cze, 16:16, jerzu <t...@p...onet.pl> wrote:

    > Jaka idiota wymysli a na ko cu odbwodnicy Kielc tymczasowe rondo.
    > Czasami potrafi si nie le przykorkowa . Ja ju raz sta em prawie 30
    > minut.

    Gdzie rondo ?
    Ostatnio jechałem tam co prawda w okolicach marzec/kwiecień tego roku
    i żadnego ronda tymczasowego tam nie było ;)

    Pozdrawiam !

  • 16. Data: 2011-06-05 21:29:50
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 5 Jun 2011 12:13:15 -0700 (PDT), Czarek Daniluk
    <c...@c...com> wrote:

    >Gdzie rondo ?
    >Ostatnio jechałem tam co prawda w okolicach marzec/kwiecień tego roku
    >i żadnego ronda tymczasowego tam nie było ;)

    Na wysokości Orlenu.
    A teraz wygooflałem że jeszcze na skrzyżowaniu z DW761 od jutra jest
    kolejne rondo. I jeszcze coś o węźle Kostomłoty. Masakra.

    http://kielce.gazeta.pl/kielce/1,35255,9730470,Wazna
    _zmiana_na_obwodnicy_Kielc__S7_bez_pierwszenstwa.htm

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 17. Data: 2011-06-07 16:32:17
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-06-05 21:29, jerzu pisze:

> [...]
    >
    > http://kielce.gazeta.pl/kielce/1,35255,9730470,Wazna
    _zmiana_na_obwodnicy_Kielc__S7_bez_pierwszenstwa.htm

    Z 3ciej strony dobrze że coś robią :)

    Pozdrawiam !