  • Data: 2017-07-29 09:52:45
    Temat: Re: Trasa Gdynia - Szklarska Poręba
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 28 Jul 2017 16:43:16 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Dla 50 minut nie warto, ale dla 4 godzin niewleczenia się po wąskiej
    > jednopasmowej drodze - warto.

    Przy okazji jest jednak godzina zysku, ale gdyby nie bylo ?
    Wiecej km, wieksze spalanie bo wieksza predkosc, a czas ten sam ...
    trzeba kochac zapierdalac.

    > A gdzie ja pisałem że przez Komorniki?
    > Na Leszno to ze Śremu, nawet skręcać nie musisz, bo droga prosto leci.

    I zamiast 70 km bocznymi drogami do Rawicza, jechac 60km bocznymi
    drogami, zeby potem przejechac sie 20 km ekspresowka ?
    O, to jest wlasnie przyklad jak trzeba kochac zapieradalac, bo innego
    zysku na tym nie bedzie ... no, DPF sie wypali :-)

    > Normalna wojewódzka droga.
    > Nie gorsza od tych do/z Kórnika.

    No fakt, podoba mi sie ta droga z Kornika, bo w paru miejscach mozna
    zap*, ale rzeczywistosc skrzeczy, i srednia wychodzi 75.

    J.