  • Data: 2017-07-29 13:30:40
    Temat: Re: Trasa Gdynia - Szklarska Poręba
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29-07-2017 o 11:40, J.F. pisze:

    > Albo ustawic tempomat na 70 i pojechac z innymi :-)

    Nie ustawisz, tam co chwilę jest wiocha w której jełopy zwalniają do 40.

    > 47 od rozwidlenia k/Sremu a potem jeszcze 15 do ekspresowki.
    > Fakt, ze na tych 15 jest ze 3 km czterech pasow :-)

    Więcej, 4 pasy ciągną się daleko za Leszno, a te 3 km to w samym Lesznie
    masz.
    Mnie osobiście wystarcza dwupasmówka, nawet jeśli nie ma statusu drogi
    ekspresowej.

    > To akurat bylo w srode w godz 19-20.

    Czyli też po szczycie.
    Szczyt jest gdzieś między 6 a 9 w stronę Poznania i od 16 do 18 w drugą.

    > Hi hi, do Kórnika wale srodkiem :-)
    > A z powrotem objazd centrum to tylko 2 km ...

    Problem w tym, że ta 40-tka zaczyna się tak z 5 km przed Gostyniem, a
    kończy 5 km za.