  • Data: 2017-07-30 17:31:36
    Temat: Re: Trasa Gdynia - Szklarska Poręba
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30-07-2017 o 00:21, J.F. pisze:

    > Az tak to nie

    Niestety tak.
    Bywam w tych rejonach bardzo często - mam tam rodzinę.

    > W Lesznie to masz ze swiatlami, szybko nie pojedziesz.

    Coś się uparł na to szybko?
    U mnie już dawno (od czasu kiedy jeżdżę suvami) "szybko" zmieniło się na
    "wygodnie" - w sensie że po dwupasmówkach.
    W Lesznie masz zieloną falę - przejedziesz całe z jednym zatrzymaniem,
    albo i bez.
    Oby tak wszędzie się jeździło.

    > No i 4 pasy sie za chwile koncza, zostaja 2 i w dodatku przez wiochy.

    Ile, 5 km?
    Da się przeżyć.

    > Moze, ale na takie korki jeszcze nie trafilem.

    Dla miejscowych w tych okolicach 40 to normalna jazda, a nie korek.