  • Data: 2012-02-27 14:09:18
    Temat: Re: Transmiter FM
    Od: "zoz" <r...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > model FM-01D ma i USB i jacka ... a nawet slot na SD/MMC
    > niestety ma LCD 1,4 cala tylko ;)

    Wiem, oglądałem.

    PENTAGRAM Vanquish VOLT 8GB
    http://www.proline.pl/?p=PENTA+5103-8BK#topprodid

    niestety jakoś tajemniczo poznikał ze wszystkich sklepów, allegor itd, ktoś
    może wie o co chodzi?

    Może o to że wyświetlacz 1,1 cala? Nie o to mi chodzi.

    Panowie, ja wiem że byle radio z USB za 100 zł będzie o wiele lepsze, ale to
    ma być coś zupełnie innego, ten transmiter posłuży mi do konstrukcji innego
    urządzenia. Szukam dalej.