  • Data: 2012-02-27 17:00:01
    Temat: Re: Transmiter FM
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F napisał:

    > Na jakosc to specjalnie nie narzekam, raczej na moc tego wynalazku -
    > slabszy niz lokalne stacje, znalezc wolny kanal trudno, w podrozy po
    > kraju wolne czestotliwosci zamieniaja sie w zajete ..

    Jeszcze tego brakowało, żeby transmiter nadawał z mocą lokalnej stacji!
    Zresztą prądu w gnieździe zapalniczki by na to brakło. Jeśli chodzi
    o poziom sygnału, to wiele powinno zależeć od umieszczenia anteny
    w samochodzie. Ja mam nad środkiem przedniej szyby i jest OK.
    Jeśli antena jest gdzieś z tyłu, może być gorzej. Ale można próbować
    "rozszczelnić" kabel antenowy przy radiu. To co da się zauważyć,
    to mniejsza głębokość modulacji. Ale i tak wartość S/N w warunkach
    samochodowych jest wystarczająca. Jeśli ktoś nie odróżnia tego od
    trzykrotnie przegranej kasety, to najprawdopodobniej po prostu jest
    głuchy.

    --
    Jarek