  • Data: 2012-03-28 19:32:23
    Temat: Re: Transfer kontaktów
    Od: Waldek Godel <n...@y...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 28 Mar 2012 19:17:23 +0200, J.F napisał(a):

    > Mam nadzieje ze sprawdziles iz za rok da sie drugi raz odpalic, bo to
    > tylko 60d demo.

    Za rok będzie kolejna wersja office i kolejny trial.
    A jak ktoś potrzebuje mieć to częściej/dłużej to są inne sposoby żeby miec
    Outlooka za darmo albo za kilka złotych. Opisywałem to już tyle razy, że
    naprawdę nie chce mi się po raz kolejny.

    > Wszyscy razem, ale Godel najbardziej.
    > Przeciez obiecywal ze to proste jest, zajecie na 5 minut :-)

    Bo jest. Resztę zajmuje nauka obsługi pakietów biurowych - rzecz w
    dzisiejszych czasach nie tyle bezcenna, co wręcz must have. Masz okazję byc
    bardziej dostosowanym do XXI wieku. Zwłaszcza, że nawet darmowe pakiety
    typu Libre Office są niczym więcej jak tylko kolejną iteracją MS Office.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Mnie wisi jako akcjonariusza gdzie apple zarabia. Wazne zeby byla