  • Data: 2012-03-28 17:02:22
    Temat: Re: Transfer kontaktów
    Od: Waldek Godel <n...@y...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 28 Mar 2012 14:55:14 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > z tego co pamietam - poprzedniego transferu dokonywałem via outlook.
    > (SE C702 do E52) i strasznie pokrzaczył pl literki.)

    Prawdopodobnie sonyparkinson miał inne kodowanie, a jego oprogramowanie nie
    zadbało o prawidłowe transkodowanie. Opcjonalnie ty nie zaznaczyłeś
    stosownego ptaszka.
    Nokia przy pomocy PC Suite (nie mylić z - przepraszam za brzydkie wyrażenia
    - OVI Suite) przenosi literki do/z Outlooka bezbłędnie.
    Tak samo Windows Mobile, Android oraz nawet gejfon.

    Co by zresztą się zgadzało, bo pamiętam, że miałem trochę gimnastyki, żeby
    przerzucić kontakty z k800 do Blackberry. Wrrróć, żeby je prawidłowo z k800
    wydłubać - później już było z górki.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie to co trole z polskiego usenetu ... ci to sami madrale..." - Paweł