  • Data: 2012-03-28 18:35:16
    Temat: Re: Transfer kontaktów
    Od: Waldek Godel <n...@y...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 28 Mar 2012 18:21:32 +0200, J.F napisał(a):

    > Jestes pewien ze tak szybko znajdziesz i zainstalujesz te rzekomo
    > istniejaca i darmowa wersje outlooka ?

    około 10 sekund:
    http://office.microsoft.com/en-us/try/?WT%2Emc%5Fid=
    ODC%5FENUS%5FOATOutlookHome%5FMonTry
    za długo?

    > Albo ze majac dostepnego outlooka, uda ci sie w 5 minut utworzyc nowa
    > tozsamosc, zaimportowac kontakty, wyeksportowac na drugi telefon, ze
    > zrobi to dobrze za pierwszym razem. Ze nie bedziesz potem musial dysku
    > formatowac, zeby moc kontakty usunac z outlooka i nie drżeć ze sie
    > usuna z telefonu ? Z obu telefonow ?

    Ale po co nową tożsamość? kontakty mam wszędzie takie same, a jeżeli ktoś
    już używa Outlooka i ma tam jakieś kontakty to wystarczy utworzyć kolejny
    folder typu contacts. Jeżeli program synchronizujący jest na tyle głupi, że
    nie pozwala wybierać książki i na siłę synchronizuje z domyślnym, to można
    do tego nowo utworzonego przenieść na chwile wszystkie kontakty. Całość
    zajmie ekstra jedną minutę (opornym można przypomnieć kombinację klawiszy
    Ctrl+A dla "select All")

    > Zeby nie byc goloslownym to wlasnie to sprobowalem, i teraz powtarzam
    > sobie: jeb* nokia, jeb* microsoft, jeb* Godel ze swoimi jeb* radami,
    > jeb* moja glupota, przeciez k* wiedzialem ze to nie moze dobrze
    > zadzialac, po ch* probowalem.
    > Teraz siedze i klikam .... a nie, uff, nokia odzyskala 5% zaufania.
    >
    > Nie k* - zadnych jeb* outlookow i automatow - ja chce miec kontrole co
    > kopiuje, gdzie kopiuje i jak kopiuje.
    >
    > Jeb* nokia.

    To Nokia, Microsoft czy Godel są przyczyną problemów z łącznikiem?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie wiem zapytaj tych co kupuja Androidy oni powinni wiedziec" - Paweł