  • Data: 2012-03-28 18:39:29
    Temat: Re: Transfer kontaktów
    Od: Waldek Godel <n...@y...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 28 Mar 2012 18:28:20 +0200, J.F napisał(a):

    > Ale po ch* polecac niedostepne programy ?
    > Jest Nokia suite i trzeba sie z tym nauczyc zyc :-P
    > I jest office 2010, w dodatku pewnie niedlugo.

    Niedostępne tylko dla inteligentnych inaczej
    http://www.dobreprogramy.pl/Nokia-PC-Suite,Program,W
    indows,12931.html
    jakieś 5 sekund szukania, pierwszy link z google.

    > A co, nie potrafiles zaznaczyc wlasciwego haczyka :-P

    Widocznie tak. Może za dobrze ukryli. Ale główny problem leżał w tym, że
    program na CD ważył z 500 MB, pierwsze co zrobił to chciał aktualizacji
    ważącej drugie 500 MB i niespecjalnie potrafił się synchronizować z
    czymkolwiek. W końcu jakimś innym programikiem w końcu przerzuciłem dane do
    Outlooka i od tego momentu było już prosto i przyjemnie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie osmieszaj sie ... iphona 4 bede mial w lipcu"- Paweł "robbo" Kamiński