  • Data: 2009-12-10 18:53:40
    Temat: Re: Transalp vs Africa Twin?
    Od: krzychut <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 10 Gru, 10:25, n...@s...com wrote:

    > Nie, to naturalna kolej rzeczy. Na litrze wyprzedzanie robilem tak.
    > .
    > juz.
    > Na trampku i afryce potrzebuje kawalek miejsca zeby wyprzedzic cos co
    > jedzie 90-100.

    sie wtrance , chyba trochu przesadzacie z ta slaboscia, redukcja dwa w
    dol i strzela jak guma z majtkow. W porownaniu z wiekszoscia aut to te
    50 koni lata jak SS 20 czy inny persching. NIe dotyczy pseudo i
    autostrad.

    > No a na bocznych drogach nie zawsze da sie lyknac z marszu, czasami
    > trzeba zwolnic do predkosci tira, a pozniej szybko wyprzedzic.

    no przeciez wiesz ze da rade

    > Nie jest. Bo na takich trasach czesto wystepuje duzo zakretow, a jesli
    > to droga dosc uczeszczana to zaczyna sie duzy problem.

    > Siur, ale kopnij sie tym co 90KM. Zobaczysz o co chodzi :)

    drzewiej jak malzowina ma przestala mnie rozumiec, albo ja ja ..czy
    jakos tak i zem byl zamieszkal z dala od norki na czas jakis, to
    jedynym towarzystwem mym trampek byl. Przez cztery miesiace prawie
    spalem siedzac okrakiem, jeno w fabryce nie szlo jezdzic, natluklem
    kilometrow niezliczona ilosc bo nic innego nie mialem do roboty
    ( dobre czasy;-) ) i zem byl po pewnym czasie zauwazyl ze kolesie na
    winklach na takich tych mocnych, meskich bardzo, jakos nie mogli
    nadazyc a przeciez trampek niby nie do winkli bo plywa jak gowno w
    przereblu.... nie liczy sie co miedzy nogami ale wprawa i wylatanie w
    reku ! ;-)

    pzdr
    krzychut