  • Data: 2009-12-13 17:10:21
    Temat: Re: Transalp vs Africa Twin?
    Od: "kabat" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tytus" <t...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hg3500$g0l$...@i...gazeta.pl...
    > Siemka
    > *** "Karambol"
    > A o ST 750 nie myslales? Bardzo wygodny motocykl, nie czuc roznicy czy
    >
    > Wygodny tak, co do roznicy to chyba jak wozisz dziecko to nie czuc
    > roznicy...
    >
    > ***Duza kultura pracy silnika, bardzo elastyczny 69 koni.
    >
    > Najbardziej zdradliwy i brutalny silnik jaki mialem w
    > motocyklu....porownujac do R4, V2
    >
    > ***Drogi typu szuter czy polne to dla SuperTenery luzik, jazda na niej
    > daje
    > wrazenie podrozowania mercedesem w ksztalcie motocykla.

> [...]

    Nie chce mi się do każdej Twojej wypowiedzi pisać sprostowania, więc napisze
    tylko tyle, że co do spalania masz racje, ale spalanie tez można zmniejszyć,
    co do ładowania pól prawdy, a reszta tego co napisałeś to jakieś masakryczne
    herezje, takie bzdury że aż mnie zatkało. Poczytaj , dokształć sie, pogadaj
    z kompetentnymi ludźmi, a najlepiej sobie kup i polataj. A narazie to sie
    nie odzywaj jak nie wiesz o czym mówisz, bo sie kompromitujesz, kurde
    masakra. Ale zaraz Ty tam piszesz ze najbardziej brutalny jaki miałeś w
    moto, czyli jezdziełeś ST, wiec już całkiem nie czaje jak można pisać takie
    bzdury niby jeżdżąc ST

    --
    pozdro
    KTM 640 Enduro/XTZ 750