  • Data: 2009-12-13 21:17:11
    Temat: Re: Transalp vs Africa Twin?
    Od: "Tytus" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Siemka

    *** "Karambol"
    To musi byc z ciebie nie lada jezdziec jak cie xtz sponiewierala, to jak bys
    mi napisal ze ci owieczka kota pogoniala:)

    Jak juz napisalem Tobie lub klonowi nie ogarniam...

    *** Znowu bez sens. To po to motocykl ma predkosc max zeby 3/4 jego
    mozliwosci
    to byla walka o zycie a pozostala 1/4 to co?

    Ale ja bardzo chetnie sie z Toba spotkam zeby zweryfikowac mozliwosci
    Teresy - nadal mam sporo kolesi z XTZClub i ktorys mi pozyczy koze do
    testów...Tylko plizzz nie kaz mi jechac za daleko bo szybko sie mecze i
    zniechecam...

    ***To mi przypomina tekst de Fresza, ktory mowil, ze w enduro kol sie nie
    wywaza bo na piachu nie czuc bicia a na asfalcie to wiecej niz 90 nie
    pojedziesz bo to juz walka o zycie - czy wy tu myslicie czy zaduzo forum
    onetu czytacie?

    Wywazanie ma sens dla pojazdow poruszajacych sie pow 100 km na twardym wiec
    w sumie Sebastian ma duzo racji - ale jak juz wspomialem mietkie to ja
    raczej w TV...

    ***Zarzucilem temat 3go motocykla, ktory nie da sie ukryc - wygral Dakar
    siedmiokrotnie a ostatnim raz byl w 97 roku - co miales z matmy?
    Weryfikuj informacje zanim ktos bedzie musial tracic czas zeby ci to
    uswiadomoc

    No a ta ST z Dakaru miala tyle wspolnego z seryjna ST co M1 z R1. Ale tlum
    to lyka...

    ***A jakiez to szczegoly i w czym go dyskwalifikuja?
    Ludzie - uzasadniajcie swoje zdanie!!

    Korodujaca rama, tragiczna zawiecha, gumowa rama - pekajaca w okolicach
    gornego mocowania silnika.
    no i brak hamulcow. Brak oswietlenia drogi - elektryka do duzych poprawek
    zaraz po wyjezdzie z fabryki byl...
    A i brak proporcji - przy wzroscie 180 cm siegam do ziemi OK ale nie da sie
    jechac wyprostowany na stojaco a przeciez to obowiazujaca pozycja w terenie,
    tak???
    Podobnie jest w AT i TA

    *** Sprezyny progresywne i po klopocie, a na oryginalnych nie ustepuje
    niczym AT
    czy Transalowi. Rozumeim ,ze Trampek i At to maja zajebista regolacje i
    wogole??

    Nie potrzebnie sie napinasz - ja nie porownuje bo nie mialem ani AT ani TA -
    ja po prostu pisze o swoich doswiadczeniach i obserwacjach. A sprezyny to
    nie wszystko.

    *** Hamulce ma ma dobre, skad ta opinia? nie rozumiem tego wogole - jestes
    kierowca testowym, ktorego sponewierala Teresa?

    Ma hamulce porownywalne do przyzwoitego roweru - niestety to czasem moze nie
    starczyc to do zatrzymania 400 kg ale mam znajomych ktorzy twierdza ze
    dobremu kierowcy hamulce nie sa potrzebne. I tego mozesz sie trzymac...

    *** Bardzo latwo kupic dobra, zadbana sztuke w cenie ok 7 tys. Znowu nie
    wiem
    skad ta opinia? Porozmawiaj z ludzmi z klubu XTZ moze najpierw?

    Tak stanialy od zeszlego roku??? Watpie...
    a z ludzmi z XT club gadalem zanim on jeszcze zaistnial w sieci ...(glownie
    z jego zalozycielami)

    *** Kurde! Kiedys traktowalem ta grupe jak zrodlo kompetentnych informacji
    od
    > ludzi, ktorzy maja wole pomocy i wiedze.

    Lacze sie z Toba w bolu.

    --
    Tytus
    żółte najszybsze