  • Data: 2009-12-13 17:47:30
    Temat: Re: Transalp vs Africa Twin?
    Od: "Karambol" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wygodny tak, co do roznicy to chyba jak wozisz dziecko to nie czuc
    > roznicy...

    Nie czuc pasarzera i tyle, jezdzilem z zona i wiem co mowie.

    > ***Duza kultura pracy silnika, bardzo elastyczny 69 koni.
    >
    > Najbardziej zdradliwy i brutalny silnik jaki mialem w
    > motocyklu....porownujac do R4, V2

    To musi byc z ciebie nie lada jezdziec jak cie xtz sponiewierala, to jak bys
    mi napisal ze ci owieczka kota pogoniala:)

    > ***Drogi typu szuter czy polne to dla SuperTenery luzik, jazda na niej
    > daje
    > wrazenie podrozowania mercedesem w ksztalcie motocykla.
    >
    > Rajt - dopoki nie trafi sie piach czy bloto...oczywiscie da sie ale po
    > wymianie opon...

    Rajt..dopuki temat szedl w kierunku Transalp vs AT to nie bylo mowy o piasku
    i blocie ale tylko jak sie pojawila Super Teresa to odrazu bloto i piasek:))
    To ja nie czaje juz, albo piszesz jak xtz ma sie do tych 2 modeli z tematu
    albo za wszelka cene nie chcesz zeby xtz wygrala ten konkurs?
    Bo zadne z nich sie w bloto i piasek nie nadaja!

    > ***Wyjezdzajac na autostrade bez problemu utrzymujesz predkosci
    > przelotowe 140-160 -max 190km/h.
    >
    > Duzo krecone mialem w liczniku jesli tyle pokazuje - zweryfikuj kiedys te
    > wskazania z GPS...
    > przy 140 spalanie ok 9 l/100km szybciej to juz walka o zycie

    Znowu bez sens. To po to motocykl ma predkosc max zeby 3/4 jego mozliwosci
    to byla walka o zycie a pozostala 1/4 to co?
    To mi przypomina tekst de Fresza, ktory mowil, ze w enduro kol sie nie
    wywaza bo na piachu nie czuc bicia a na asfalcie to wiecej niz 90 nie
    pojedziesz bo to juz walka o zycie - czy wy tu myslicie czy zaduzo forum
    onetu czytacie?

    > *** Moim subiektywnym zdaniem to leprzy motocykl od Afriki, jest duzo
    > tanszy, i 7 razy wygral Dakar;)
    >
    > Nie mialem AT, co do ceny racja, co do Dakaru to bylo 30 lat temu :)

    Zarzucilem temat 3go motocykla, ktory nie da sie ukryc - wygral Dakar
    siedmiokrotnie a ostatnim raz byl w 97 roku - co miales z matmy?
    Weryfikuj informacje zanim ktos bedzie musial tracic czas zeby ci to
    uswiadomoc

    > ***Niezawodny silnik robi przebiegi takie jak Afrika..
    >
    > Silnik niezawodny rzeczywiscie bez problemu robi 100 000
    > natomiast szczegoly tego motocykla niestety dyskwalifikuja go...

    A jakiez to szczegoly i w czym go dyskwalifikuja?
    Ludzie - uzasadniajcie swoje zdanie!!

    > Ogolnie:
    >
    > Brak zawieszenia w teren - zero regulacji !!! - ale na nasze dziurawe
    > drogi super

    Sprezyny progresywne i po klopocie, a na oryginalnych nie ustepuje niczym AT
    czy Transalowi. Rozumeim ,ze Trampek i At to maja zajebista regolacje i
    wogole??
    No tak - ten piach i bloto, szuter i polna dorga o ktorej, wydawalo mi sie,
    byla wczesniej mowa poszly juz w zapomnienie? Teraz rozumiem mowimy o
    elzerbergu?

    > Brak hamulcow - troche pomaga zalozenie oplotu...mozna tez zmienic pompe
    > Problemy z ladowaniem...

    Hamulce ma ma dobre, skad ta opinia? nie rozumiem tego wogole - jestes
    kierowca testowym, ktorego sponewierala Teresa?

    > Duzy problem zeby kupic ladna sztuke bo na zachodzie trzymaja cene i malo
    > ich...

    Bardzo latwo kupic dobra, zadbana sztuke w cenie ok 7 tys. Znowu nie wiem
    skad ta opinia? Porozmawiaj z ludzmi z klubu XTZ moze najpierw?

    PS..
    Kurde! Kiedys traktowalem ta grupe jak zrodlo kompetentnych informacji od
    ludzi, ktorzy maja wole pomocy i wiedze. Wypowiadaja sie na temat,
    konkretnie.
    Od jakiegos czasu przypomina mi ona po prostu klon forum onetu. Pelnego
    belkotu, przemadrzalosci, uszczypliwosci, wypowiadania sie na temat bez
    zadnej wiedzy a czesto nawet i zwyklego hamstwa.
    Jak to sie mowi - wyzej straja niz dupe maja.
    Ten ps nadaje sie na oddzielny watek ale juz mi sie niechce zaczynac bo
    przeciez wiadomo jak to jest na onecie.

    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E