  • Data: 2009-12-13 22:07:56
    Temat: Re: Transalp vs Africa Twin?
    Od: "Karambol" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale ja bardzo chetnie sie z Toba spotkam zeby zweryfikowac mozliwosci
    > Teresy - nadal mam sporo kolesi z XTZClub i ktorys mi pozyczy koze do
    > testów...Tylko plizzz nie kaz mi jechac za daleko bo szybko sie mecze i
    > zniechecam...

    A bardzo chetnie:) Fajnie bylo by...
    Co do ratowania zycia przy 140 - Jechalem kiedys z zona do Zielonej Gory, to
    36 od chaty. Lecielismy 180 i zycia nie ratowalem (180 licznikowe)
    Twoja ST byla chyba 2'sladowa albo w jakims innym straszsnym stanie.

    > Wywazanie ma sens dla pojazdow poruszajacych sie pow 100 km na twardym
    > wiec w sumie Sebastian ma duzo racji - ale jak juz wspomialem mietkie to
    > ja raczej w TV...
    Sebastian mial zero racji. LC4 620 na terenwych przelozeniach wyciaga
    145km/h, 640'ka 155 (mierzone moim GPSem)
    Na przelozeniach szosowych odpowiednio 160 i 176. Czyili chcesz mi
    powiedziec, ze ten dodatkowy nadmiar mocy to po co jest? jesli na
    niewywazonych kolach sie enduro jezdzi?? Na kazdym motocyklu sie kola wywaza
    na eduro tez.
    Moze porobie zdjecia kol LC4 moich kumpli i mojego - wszystkie sa wywazone -
    to przeciez podstawa bezpieczensta. Kto twierdzi inaczej kompromituje sie
    bardzo - chyba ze mowi to w towarzystkie, ktore nie ma pojecia o temacie..

    > ***Zarzucilem temat 3go motocykla, ktory nie da sie ukryc - wygral Dakar
    > siedmiokrotnie a ostatnim raz byl w 97 roku - co miales z matmy?
    > Weryfikuj informacje zanim ktos bedzie musial tracic czas zeby ci to
    > uswiadomoc
    >
    > No a ta ST z Dakaru miala tyle wspolnego z seryjna ST co M1 z R1. Ale tlum
    > to lyka...

    A wczesniej mowiles ze to bylo 30 lat temu...Fakt, faktem, ze XTZ jest
    dzieckiem dakaru - dla ludu.

    > Korodujaca rama, tragiczna zawiecha, gumowa rama - pekajaca w okolicach
    > gornego mocowania silnika.
    > no i brak hamulcow. Brak oswietlenia drogi - elektryka do duzych poprawek
    > zaraz po wyjezdzie z fabryki byl...
    > A i brak proporcji - przy wzroscie 180 cm siegam do ziemi OK ale nie da
    > sie jechac wyprostowany na stojaco a przeciez to obowiazujaca pozycja w
    > terenie, tak???
    > Podobnie jest w AT i TA

    W LC4 tez nie da sie swobodnie jechac na stojaco - dlatego sa podwyzszenia
    kierownicy, poza tym w ST kierownica jest fabrycznei zle ustawiona w dol.
    To wzystko da sie zrobic pod siebie bez problemu.

    > *** Hamulce ma ma dobre, skad ta opinia? nie rozumiem tego wogole - jestes
    > kierowca testowym, ktorego sponewierala Teresa?
    >
    > Ma hamulce porownywalne do przyzwoitego roweru - niestety to czasem moze
    > nie starczyc to do zatrzymania 400 kg ale mam znajomych ktorzy twierdza ze
    > dobremu kierowcy hamulce nie sa potrzebne. I tego mozesz sie trzymac...

    Tego sie bede trzymac wlasnie:)

    > *** Bardzo latwo kupic dobra, zadbana sztuke w cenie ok 7 tys. Znowu nie
    > wiem
    > skad ta opinia? Porozmawiaj z ludzmi z klubu XTZ moze najpierw?
    >
    > Tak stanialy od zeszlego roku??? Watpie...

    Moj brat kupil za 7 a moj kolega za 6400 - to chyba stanialy.

    > a z ludzmi z XT club gadalem zanim on jeszcze zaistnial w sieci
    > ...(glownie z jego zalozycielami)

    No to co, ze gadales. Kiedys koles z servisu motocyklowoego z ZG mowil ze
    motocykle zuzlowe servosowal podobno a oleju zmienic nie potrafil.
    Grunt to pewnosc siebie:))

    ps. jaki to servis to na priva moge podac, bo moze oni to czytaja:)

    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E