  • 1. Data: 2010-05-12 06:49:11
    Temat: Transalp XL600V PD06 a PD10 - szukam paru klamotow
    Od: "ARO" <a...@p...pl>

    Witam.

    Czy ktos moze mi objaśnić czym rózni się trampek XL600V w wersji PD06 od
    PD10? Nie dane było mi pomacać starszej wersji, a po fotach za wiele nie
    stwierdze. Mam Transalpa PD10 z 99 roku i szukam gratow: airboxa, stopki
    centralnej z osprzetem i paru mniej waznych drobiazgów. Zastanawiam sie czy
    od PD06 beda pasowac, bo tych na alledrogo jest wiecej. Orientuje sie ktos?

    ps.Ewentualnie od jakiego innego motocykla podejdzie stopka centralna?

    pzdr
    --
    ARO
    XL600V

  • 2. Data: 2010-05-12 07:05:12
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-05-12 08:49, ARO pisze:
    > Witam.
    >
    > Czy ktos moze mi obja?ni? czym r?zni si? trampek XL600V w wersji PD06 od
    > PD10? Nie dane by?o mi pomaca? starszej wersji, a po fotach za wiele nie
    > stwierdze. Mam Transalpa PD10 z 99 roku i szukam gratow: airboxa, stopki
    > centralnej z osprzetem i paru mniej waznych drobiazg?w. Zastanawiam sie czy
    > od PD06 beda pasowac, bo tych na alledrogo jest wiecej. Orientuje sie ktos?

    Sprawdz fiszki. Jesli czesci maja ten sam numer to beda pasowac. Jesli
    maja inny to moga ale niekoniecznie

    > ps.Ewentualnie od jakiego innego motocykla podejdzie stopka centralna?

    Od Transalpa :) Albo kup akcesoryjna.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 3. Data: 2010-05-12 08:42:47
    Od: n...@s...com

    On Wed, 12 May 2010 08:49:11 +0200, "ARO" <a...@p...pl> wrote:

> [...]
    >centralnej z osprzetem i paru mniej waznych drobiazgów. Zastanawiam sie czy

    Zrob jak napisal Kuczu, albo wejdz na strone louisa czy innego givi i
    popatrz czy centralka do trampka ma rozgraniczenia wiekowe czy nie.
    Druga sprawa, zerknij do serwisowki czy masz takie same procedury
    odkrecania/przykrecania. Jesli takie same to masz duza szanse ze
    klamory w stylu airboxa sie nie zmienily (a chyba sie nie zmienily).

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 4. Data: 2010-05-12 17:37:13
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    > Czy ktos moze mi objaśnić czym rózni się trampek XL600V w wersji PD06 od
    > PD10?

    z tego co wiem to pd06 po 94 od tego z 99r roznil sie tylko szczegolami,
    typu podwojna tarcza z przodu, inne malowanie i jakies szczegoliki. Rama
    (mocowanie podstawki) i elemanty konstrukcyjne powinny byc identyczne ale
    dla pewnosci poszukaj lub dopytaj na www.transalpclub.pl/forum

    Pozdr
    Scyzoryk
    xl600v

  • 5. Data: 2010-05-14 06:40:42
    Od: rupio <r...@r...pl>

    On 12 Maj, 19:37, "Scyzoryk" <g...@i...pl> wrote:

> [...]
    > (mocowanie podstawki) i elemanty konstrukcyjne powinny byc identyczne ale

    albo zajrzyj tu

    www.sklep.motorista.pl czasami mozna sie calkiem pozytwnie zdziwic
    patrzac na ceny nowych orginalow i uzywek na aledrogo :)