-
11. Data: 2010-04-04 15:44:32
Temat: Re: Trans...
Od: LukeB <g...@o...pl>
A ja wlasnie wrocilem z 4700+ km wyprawy do Albanii... wlasnie na
Trampku 650. Zero awarii jakichkolwiek, lalem paliwo, smarowalem
lancuch i jechalem. Zdarzylo sie 2x zrobic po 1000km dziennie, a dupa
nie odpadla, zadna czesc ciala nie bolala od pozycji na moto. Trapi
dzielnie znosil drogi wszystkich 10-ciu przejechanych krajow, m.in.
albanskich dziur i szutrow. Musze powiedziec, ze zaje***sty wyprawowy
motocykl. W sierpniu lece jeszcze raz do Czarnogory i juz nie moge sie
doczekac. Moge szczerze Trampka polecic. Co ciekawe, okazalo sie ze
Trapi tez calkiem niezle lata po gorskich winklach :)
Tylko na 650 to musisz miec z 13k zeby byl w sensownym stanie.
--
Lukasz B
Transalp XL650V-1, WAW
-
12. Data: 2010-04-04 17:22:46
Temat: Re: Trans...
Od: falco <m...@w...pl>
LukeB pisze:
> A ja wlasnie wrocilem z 4700+ km wyprawy do Albanii... wlasnie na
> Trampku 650. Zero awarii jakichkolwiek, lalem paliwo, smarowalem
> lancuch i jechalem. Zdarzylo sie 2x zrobic po 1000km dziennie, a dupa
> nie odpadla...
Zazdroszczę piekielnie! Uwielbiam takie wyprawy, choć do tej pory
czyniłem je... Garbuskami... ;)
Gadałam z kilkoma Trampersami ;) i każdy bez wazeliny bardzo je
zachwala, coś musi w tym być, bo tak jak z opiniami różnie bywa, tak w
tym przypadku wszystkie są bardzo pozytywne.
> Tylko na 650 to musisz miec z 13k zeby byl w sensownym stanie.
Wiadomo coś za coś, dlatego przestałem się napinać, może być nawet tak,
że ten sezon też przepyrkam na Babci Jawci, aby odłożyć więcej kasiorki
na zimowy zakup. Chyba, że uda się wcześniej trafić coś z UK.
Kumpel zimą kupił Trampka XL 650 z f-my Big Bikes, rocznik 2002, z małą
owiewką, stelażami, tylnym kufrem w pięknej czerni.
27 tysi na budziku, sprowadzona z Włoch, po przeglądzie technicznym wraz
z podstawowymi wymianami "płynów".,
Doi tego komplet przetłumaczonych dokumentów i dostawą pod dom w cenie
12900. Uważam, że to rewelacyjna oferta!
Powodzenia na trasie!!!
--
Pozdr! falco
SenNa... Jawa 356 '58 175
-
13. Data: 2010-04-06 07:00:28
Temat: Re: Trans...
Od: falco <m...@w...pl>
A co powiecie o starszej generacji, czyli XL 600?
Przeglądałem sobie PL ogłoszenia (jest tego spoooro) i zwróciłem uwagę na 2:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M182064
8
http://www.allegro.pl/item986724831_transalp_zadbany
_bogate_wyposazenie.html
Chętnie posłucham "za a nawet przeciw" za zbędne komentarze z góry
dziękuję... ;)
P.S. Sprawy estetyki odstawione na bok, bardziej chodzi o stan
oryginalności czy niepożądanych niespodzianek, których ja nie wychwycę...
--
Pozdr! falco
SenNa... Jawa 356 '58 175
-
14. Data: 2010-04-06 09:02:46
Temat: Re: Trans...
Od: LukeB <g...@o...pl>
On 6 Kwi, 09:00, falco <m...@w...pl> wrote:
> A co powiecie o starszej generacji, czyli XL 600?
> Przeglądałem sobie PL ogłoszenia (jest tego spoooro) i zwróciłem uwagę na 2:
>
> http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M182064
8http://www.allegro.pl/item986724831_transalp_zadban
y_bogate_wyposazen...
>
> Chętnie posłucham "za a nawet przeciw" za zbędne komentarze z góry
> dziękuję... ;)
> P.S. Sprawy estetyki odstawione na bok, bardziej chodzi o stan
> oryginalności czy niepożądanych niespodzianek, których ja nie wychwycę...
Zapraszam do nas na trampkowe forum: http://forum.transalpclub.pl/ .
Przywitaj sie ladnie w powitalni a na pewno ktos zyczliwy ci pomoze w
doborze sprzetu. :) Mamy m.in. caly dzial poswiecony wlasnie ocenom
ogloszen pt 'sprzedam trampka' z netu.
Dalej - XL600V tez jest bardzo dobrym motocyklem. Roznice miedzy 600 a
650 nie sa tak drastyczne w codziennym uzytkowaniu. Obydwa silniki i
motocykle jezdza podobnie, 600 ma mniej wygodna kanape; dodatkowo
przed 1997 - pojedyncza tarcze hamulcowa z przodu i wystajacy korek
paliwa, ktory moze utrudniac mocowanie tankbag'a. Trzeba tez uwazac na
(a najlepiej od razu dodatkowo zabezpieczyc) modul zaplonowy pod
kanapa. Za to ponoc mniej pali, ale to juz subiektywne oceny
uzytkownikow. Generalnie - nawet z 600 'bedzie pan zadowolony'.
Osobiscie na twoim miejscu pewnie wzial bym w tym sezonie jakas 600 i
zmienil na 650 jak dozbierasz $$$. Trampki - jak Afryki - prawie nie
traca na wartosci przez 1 sezon, ladnie trzymaja cene i dobrze sie
sprzedaja, wiec nie stracisz duzo na tej transakcji a motocykl do
turystycznej jazdy jest naprawde przedni. Dodatkowo ma duza
spolecznosc, wiec... pewnie byles kiedys na jakims Garbusowym forum to
wiesz, jak to pomaga :)
--
Lukasz B
Transalp XL650V, WAW
-
15. Data: 2010-04-06 10:25:24
Temat: Re: Trans...
Od: n...@s...com
On Tue, 6 Apr 2010 02:02:46 -0700 (PDT), LukeB <g...@o...pl> wrote:
>Osobiscie na twoim miejscu pewnie wzial bym w tym sezonie jakas 600 i
>zmienil na 650 jak dozbierasz $$$. Trampki - jak Afryki - prawie nie
Bez sensu, albo brac 600 i jezdzic, albo brac 650 i jezdzic.
Masa szpeja jest niewymienna, a dorabianie stelaza co roku jest
kosztowne i troche bezsensowne.
A co do tego zielonego to sprawdz od ktorego roku byla zmieniona
lampa, bo cos mi sie zdaje ze ta kwadratowa wczesniej sie skonczyla,
ale nie pamietam juz bo pare lat temu mialem trampa (tego prawdziwego,
z kwadratowa lampa) :)
pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!
http://demotivation.ru/yjmid8jxapprpic.html
-
16. Data: 2010-04-06 12:50:40
Temat: Re: Trans...
Od: LukeB <g...@o...pl>
On 6 Kwi, 12:25, n...@s...com wrote:
> Bez sensu, albo brac 600 i jezdzic, albo brac 650 i jezdzic.
> Masa szpeja jest niewymienna, a dorabianie stelaza co roku jest
> kosztowne i troche bezsensowne.
Wszystko spoko, gdyby kosztowaly tyle samo, albo budzet moglby pokryc
koszty 650, ew byl by to dylemat gola 650 vs 600 + akcesoria. A
wiadomo, ze nie kosztuja tyle samo, budzet jest ograniczony, sezon
goni, a fajnie bylo by polatac na Trampku. To osobiscie kupil bym
600'tke, bo jakichs ogromnych roznic miedzy jazda na 600 a 650 nie ma
(poza heblami w starszych 600). A szpejami bym sie nie przejmowal za
zbytnio. Te niepasujace tez zawsze mozna zdemontowac i sprzedac
osobno. I nawet jak masz dorobic ten przykladowy stelaz do 650 to go
dorobisz raz i bedziesz mial, a nie co roku. Wiadomo, ze troche sie na
nich straci, ale nie ma dramatu i sezon na Trampku zaliczony. Jak na
nastepny sezon nie dozbiera kasy, ciagle bedzie mial na czym jezdzic.
Oczywiscie rozumiem twoj punkt widzenia i nie twierdze, ze moj jest
lepszy / gorszy. W zasadzie wszystko i tak sprowadza sie do decyzji
kupujacego - 'latam wczesniej ale wyjdzie mnie nieco drozej' vs 'na
razie odpuszczam, ale potem wyjdzie mnie taniej'.
PS
AFAIK ostatni rok produkcji kwadraciaka to 1994, potem byla lodeczka.
Pozdro dla niedoszlego i bylego Trampka.
--
Lukasz B
Transalp XL650V, WA
-
17. Data: 2010-04-06 12:56:20
Temat: Re: Trans...
Od: n...@s...com
On Tue, 6 Apr 2010 05:50:40 -0700 (PDT), LukeB <g...@o...pl> wrote:
>koszty 650, ew byl by to dylemat gola 650 vs 600 + akcesoria.
650, jezdzi solo, worek z louisa za czydychy i pajonk z larsona za
dwiedychy. Reszte akcesoriow kupi jak mu kasa dojdzie.
Chyba ze zadbane 600 albo takiese 650. Ale zakladajac podobny stan to
j/w
>Oczywiscie rozumiem twoj punkt widzenia i nie twierdze, ze moj jest
>lepszy / gorszy. W zasadzie wszystko i tak sprowadza sie do decyzji
Ej, ja tylko stwierdzilem jaka jest w mojej opinii sensowna droga i
dlaczego uwazam ze wymiana sprzetu co rok jest bez sensu (teraz
dorzuce ze po roku wiesz co masz, a jak kupisz nowe to znow nie
bedziesz wiedziec)
pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!
http://demotivation.ru/yjmid8jxapprpic.html
-
18. Data: 2010-04-06 13:46:28
Temat: Re: Trans...
Od: falco <m...@w...pl>
LukeB pisze:
> Zapraszam do nas na trampkowe forum: http://forum.transalpclub.pl/ .
> Przywitaj sie ladnie w powitalni a na pewno ktos zyczliwy ci pomoze w
> doborze sprzetu. :)
Tak znam, nawet poznałem już na żywo Pawła z Wawy (srebrna XL 650 '04
lub '06) na pewno się zaloguję, choć już wcześniej "czerpałem" wiedzę... ;)
> Dalej - XL600V tez jest bardzo dobrym motocyklem.
> Osobiscie na twoim miejscu pewnie wzial bym w tym sezonie jakas 600 i
> zmienil na 650 jak dozbierasz $$$.
Po wszystkich za i przeciw ku temu zaczynam się coraz bardziej skłaniać
a na "estetykę" vel jaki szaliczek odłożę kasiorkę na zaś, by już nie
tylko pisać i pyrkać, ale zacząć jeździć... ;)
> Dodatkowo ma duza
> spolecznosc, wiec... pewnie byles kiedys na jakims Garbusowym forum to
> wiesz, jak to pomaga :)
ba! ;)
Dzięki za konkrety!
--
Pozdr! falco
SenNa... Jawa 356 '58 175
-
19. Data: 2010-04-06 13:50:11
Temat: Re: Trans...
Od: falco <m...@w...pl>
n...@s...com pisze:
> Bez sensu, albo brac 600 i jezdzic, albo brac 650 i jezdzic.
Na najstarszego 650 dycha to minimum, minimum, dlatego się nie napinam,
tylko patrzę realnie na swoje możliwości.
> A co do tego zielonego to sprawdz od ktorego roku byla zmieniona
> lampa
Ano, pościągałem sobie opisy poszczególnych modeli i studiuję "znajdź 5
różnic"... ;)
Dzięki za pomoc!
--
Pozdr! falco
SenNa... Jawa 356 '58 175
-
20. Data: 2010-04-24 20:50:59
Temat: Re: Trans...
Od: Kosiek <r...@p...onet.pl>
jarek67 pisze:
> Dnia 02-04-2010 o 20:11:35 falco <m...@w...pl> napisał(a):
>
Jarek, ty żyjesz? :)
--
Kosiek