    From: LukeB <g...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Trans...
    Date: Tue, 6 Apr 2010 02:02:46 -0700 (PDT)

    On 6 Kwi, 09:00, falco <m...@w...pl> wrote:
    > A co powiecie o starszej generacji, czyli XL 600?
    > Przeglądałem sobie PL ogłoszenia (jest tego spoooro) i zwróciłem uwagę na 2:
    >
    > http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M182064
    8http://www.allegro.pl/item986724831_transalp_zadban
    y_bogate_wyposazen...

    > Chętnie posłucham "za a nawet przeciw" za zbędne komentarze z góry
    > dziękuję... ;)
    > P.S. Sprawy estetyki odstawione na bok, bardziej chodzi o stan
    > oryginalności czy niepożądanych niespodzianek, których ja nie wychwycę...

    Zapraszam do nas na trampkowe forum: http://forum.transalpclub.pl/ .
    Przywitaj sie ladnie w powitalni a na pewno ktos zyczliwy ci pomoze w
    doborze sprzetu. :) Mamy m.in. caly dzial poswiecony wlasnie ocenom
    ogloszen pt 'sprzedam trampka' z netu.
    Dalej - XL600V tez jest bardzo dobrym motocyklem. Roznice miedzy 600 a
    650 nie sa tak drastyczne w codziennym uzytkowaniu. Obydwa silniki i
    motocykle jezdza podobnie, 600 ma mniej wygodna kanape; dodatkowo
    przed 1997 - pojedyncza tarcze hamulcowa z przodu i wystajacy korek
    paliwa, ktory moze utrudniac mocowanie tankbag'a. Trzeba tez uwazac na
    (a najlepiej od razu dodatkowo zabezpieczyc) modul zaplonowy pod
    kanapa. Za to ponoc mniej pali, ale to juz subiektywne oceny
    uzytkownikow. Generalnie - nawet z 600 'bedzie pan zadowolony'.
    Osobiscie na twoim miejscu pewnie wzial bym w tym sezonie jakas 600 i
    zmienil na 650 jak dozbierasz $$$. Trampki - jak Afryki - prawie nie
    traca na wartosci przez 1 sezon, ladnie trzymaja cene i dobrze sie
    sprzedaja, wiec nie stracisz duzo na tej transakcji a motocykl do
    turystycznej jazdy jest naprawde przedni. Dodatkowo ma duza
    spolecznosc, wiec... pewnie byles kiedys na jakims Garbusowym forum to
    wiesz, jak to pomaga :)

    --
    Lukasz B
    Transalp XL650V, WAW