  • Data: 2009-02-25 09:06:43
    Temat: Re: Trafiło i we mnie.Katastrofa
    Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ggx napisał(a):

    > Eeee tam. Wystarczy miękki papier toaletowy i trochę płynu do
    > czyszczenia lcd.

    JAK RANY!!! papier toaletowy jest wodorozpuszczalny i pod wpływem płynu
    zaczyna się rozkładać (gdyby tak nie było to kible by się piorunem
    zatykały). Efektem w 90% przypadków będzie jeszcze większe
    ubabranie matrycy. Trzeba użyć czyświwa papierowego bezpyłowego. Lekkim
    problem może być to, że zakup takiego czyściwa będzie droższy niż
    podana tu cena usługi no ale dla grupowych Dobromirów nie będzie to
    chyba problem? ;)))0

    j.

    --
    Dzien DARWINA http://www.dziendarwina.pl