  • Data: 2009-03-08 15:04:34
    Temat: Re: Trafiło i we mnie.Katastrofa
    Od: Łukasz Wróblewski <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 25 Feb 2009 19:25:41 +0100, Grzegorz Sapijaszko napisał(a):

    > Patyczek kosmetyczny, końcówkę lekko obtoczyć w palcach, coby kłaczki za
    > bardzo nie odstawały, naparstek spirytusu i chwila wytrwałości -- powinno
    > pomóc.

    Osobiście odradzam używanie patyczków kosmetycznych, mikrofibryli,
    husteczek higienicznych i innych domowych metod kontaktowych. A już napewno
    bardzo uważaj przy czyszczeniu matówki. Takie domowe metody mogą zostawiać
    za sobą kłaczki. Sam już kiedyś zapaskudziłem matówkę w ten sposób i nie
    dało się jej już wyczyścić (usunąłem małe plamki a zrobiłem większe).

    Zamiast kupować zestaw do czyszczenia za kilkadziesiąt złotych lepiej
    zanieś raz na rok aparat do czyszczenia a w między czasie użwyaj gruszki do
    zdmuchiwania pyłków. Nie wiem czy warto oszczędzać 50zł na wyczyszczenie
    sprzętu w który zainwestowało się dużo większe pieniądze.

    --
    Łukasz

    "Spec tajne, przed użyciem spalić."
    ś.p. mjr Jerzy Makieła, który nie bał się prawdy!