eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyToyota sie wycofuje z produkcji silników wysokopreznych.Re: Toyota sie wycofuje z produkcji silników wysokopreznych.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.213.5.2.55!not
    -for-mail
    From: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Toyota sie wycofuje z produkcji silników wysokopreznych.
    Date: Wed, 7 Mar 2018 14:51:43 +0100
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <p7oqpb$tku$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
    References: <p7lj50$4lf$1@node1.news.atman.pl> <p7mq8j$8e8$2@node2.news.atman.pl>
    <3...@g...com>
    <p7mv2m$d0g$1@node2.news.atman.pl>
    <u8jgehga0elq$.1gz34ltuofrja$.dlg@40tude.net>
    <p7ngb7$skd$2@node2.news.atman.pl>
    <1qeqbrk4jgwry$.1d7vduyoqm9hm$.dlg@40tude.net>
    <p7ofiu$u05$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 213.5.2.55
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Wed, 7 Mar 2018 13:51:39 +0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="m4rkiz";
    posting-host="213.5.2.55"; logging-data="30366";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.6.0
    Content-Language: pl
    In-Reply-To: <p7ofiu$u05$1@node1.news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2626190
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2018-03-07 11:40, Poldek wrote:
    > To wynika także z
    > nieracjonalnego systemu dostaw - do każdego sklepu codziennie zamiast
    > podjechać jeden dostawczak cały załadowany towarem, to podjeżdża
    > codziennie kilka/naście dostawczaków z których każdy rozładowuje po
    > kilka zgrzewek.

    lidl ma wlasne centra dystrybucyjne wiec logiczne ze laduje sie wszystko
    co maja w ofercie i jedzie do konkretnego sklepu\sklepow

    do innych sklepow jada samochody z konkretnych hurtowni - jeden samochod
    owszem rozladowuje kilka zgrzewek ale jedzie z reszta towaru dalej, do
    nastepnego sklepu

    wytlumacz teraz czym konkretnie rozni sie zamiana 5 dostawczakow kazdy z
    innej hurtowni z ktorych kazdy zajedzie do 20 sklepow od 5 dostawczakow
    ktore na 4 razy obsluza po jednym sklepie?

    bo zwolnienie tego miejsca parkingowego niekoniecznie wygeneruje dochody
    pozwalajace na zbudowanie centrum przeladunkowego :D

    > Biedronki i Lidle mają to zracjonalizowane - wszystko
    > dostarcza jeden samochód - i dlatego stopniowo wypierają źle
    > zorganizowane sklepy.

    a nie dlatego ze prowadza dzialalnosc na olbrzymia skale, nie placa
    znaczacych podatkow (lub wykazuja straty) i tym podobne sprawy?

    osiedlowy warzywniak nie ma dostaw z centrum dystrybucji bo jest za
    maly, a nie jest za maly bo wlasciciel nie zdecydowal sie na centrum
    dystrybucyjne :D

    a nadmierna centralizacja pozwala ciac koszty ale stwarza wiele innych
    zagrozen

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: