  • 11. Data: 2010-01-30 22:31:45
    Temat: Re: Toyota do serwisu
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    Zygmunt M. Zarzecki pisze:

    > Aleś ty głupi.
    > Jaki fakt domniemanej kradzieży?!
    > Jesteś kolejnym prostakiem powtarzającym brednie innego prostaka!
    > Kradzieży nie było, była jej próba!
    >
    > zyga

    ROTFL

    Powinieneś zmienić nick na 'sonda', albo 'zyga-sonda'.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 12. Data: 2010-01-30 22:40:16
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > ROTFL
    >
    > Powinieneś zmienić nick na 'sonda', albo 'zyga-sonda'.

    Z czego rżysz palancie?
    Masz chociaż jakieś podstawy ku temu?

    Albo naucz się pisać dokładnie, to co chcesz napisać.

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 13. Data: 2010-01-31 00:00:55
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 30 Jan 2010 22:40:16 +0100, Zygmunt M. Zarzecki napisał(a):

    > Z czego rżysz palancie?
    > Masz chociaż jakieś podstawy ku temu?

    A maszpunto, dyndowy cwelu?

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98

  • 14. Data: 2010-02-01 12:15:09
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@o...pl>

    Użytkownik "Yogi(n)" <y...@t...pl> napisał w wiadomości
    > W amerykańskich EVO najnowszej generacji były już dwie akcje serwisowe -
    > rurka zwrotna paliwa, która powodowała (a raczej mogła powodować)
    > samozapłon auta, ponieważ przy okreslonych częstotliwościach drgań
    > kruszyła się i paliwo wyciekało na silnik. A druga dotyczyła wymiany
    > sensora poduszek, bo rdzewiała jego obudowa i mogło to prowadzić do jego
    > uszkodzenia, a w efekcie niezadziałania w razie potrzeby.

    Aha, była jeszcze akcja z wymianą linki do maski - zdarzyło się, że kilku
    Amerykańcom się nie otworzyła ;-)

    --
    Yogi(n)