-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!border1.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed
.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.
neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Toyota Mirai - prawdziwa przyszłość samochodów - napęd wodorowy
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <604f0684$0$31100$65785112@news.neostrada.pl>
<s2n1t2$dk5$1$Cav@news.chmurka.net>
<604f9d77$0$522$65785112@news.neostrada.pl> <logqbuyhx8dn$.dlg@myjk.org>
<604fa47b$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
From: Shrek <...@w...pl>
Date: Mon, 15 Mar 2021 19:44:27 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
Thunderbird/78.8.1
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <604fa47b$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 20
Message-ID: <604fab0c$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
X-Trace: 1615833868 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 526 83.142.196.21:58418
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2692458
[ ukryj nagłówki ]W dniu 15.03.2021 o 19:16, Marcin N pisze:
> 2x więcej to bardzo daleko od "kosmicznie dużo". Zwłaszcza, że bardzo
> często mamy sytuacje w energetyce, gdy produkcja prądu jest za duża i
> nie ma jak go wykorzystać.
Z tym badzo często to przesadzasz. No i jak ten nadmiar w skali roku
policzysz w kilowatogodzinach to wyjedzie ci że możesz każdego raz do
pracy podrzucić;)
> Już dziś cena wodoru jest niska (o czym ględził Pertyn). Poza tym ja nie
> twierdzę, że ta technologia nie ma wad. Ona rozwiązuje nierozwiązywalny
> problem elektryków bateryjnych: kosmicznie długi czas ładowania. który
> dyskwalifikuje je "w trasę".
Ten problem akurat jest rozwiązywalny - wymienne baterie.
--
Shrek
Następne wpisy z tego wątku
- 15.03.21 20:17 Myjk
- 15.03.21 20:21 Myjk
- 15.03.21 21:22 J.F.
- 15.03.21 22:15 Myjk
- 15.03.21 23:24 J.F.
- 16.03.21 00:38 ii
- 16.03.21 06:58 Cavallino
- 16.03.21 07:01 Cavallino
- 16.03.21 07:03 Cavallino
- 16.03.21 09:45 RoMan Mandziejewicz
- 16.03.21 10:58 T.
- 16.03.21 10:59 T.
- 16.03.21 11:02 T.
- 16.03.21 11:05 T.
- 16.03.21 12:32 Pete
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=