-
Data: 2013-05-06 14:01:04
Temat: Re: Topic z dupy: sprzątacie czasem w autkach?
Od: Mirek Ptak <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Dnia 2013-05-06 13:12, *Myjk* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
>> ale nawet pomijając ten szczegół to pamiętaj, że parownik to tylko
>> >mały fragment układu klimatyzacji - sprężarka, przewody ciśnieniowe,
>> >kapilara, skraplacz - nie da się tego wszystkiego ogrzać, zresztą nie
>> >ma po co:).
> No właśnie. Nie ma po co, zatem po co o tym wspominasz?
Bo po co osuszać bardzo suche powietrze?
>
>> >Całkowita zgoda (sam mam włączoną klimę cały rok), ale jeszcze raz -
>> >sprężarka i parownik nie suszą wtedy - robi to podgrzane powietrze.
> Podgrzane powietrze to podgrzane i tylko podgrzane -- nadal jest wilgotne
> tak samo jak zimne. Później dodatkowo ciepłe powietrze może być osuszone
Gdybym był złośliwy to bym Cię do szkoły odesłał, tak to tylko poproszę
o doczytaniu co to jest wilgotność względna :)
> przez parownik (kosztem utraty części ciepła). Zawsze przy tym procesie
> jednak działa kompresor i powietrze jest przepuszczane przez parownik
> (zresztą zawsze jest przepuszczane przez parownik tylko ten nie zawsze
> "chłodzi").
>
> Że powietrze nie leci zimne to tylko dlatego, że powietrze w zimie jest
> suche, a ponadto na parownik trafia bardzo gorące powietrze z nagrzewnicy.
Gdybym się lepiej znał, albo miał czas na research to bym może głośniej
zaprotestował, a tak to tylko poproszę o schemat tak niedorzecznie
zbudowanego układu klimatyzacji, bo mi się wydaje, że jest albo
odwrotnie, albo są to oddzielne układy (ze schłodzonym powietrzem miesza
się ciepłe z zewnątrz lub z nagrzewnicy), bo najpierw grzanie, a potem
chłodzenie jest zupełnie porąbanym pomysłem od strony energetycznej moim
zdaniem.
Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak - Insignia '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )outlook(kropek) c om
PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++
Następne wpisy z tego wątku
- 06.05.13 14:01 Artur Maśląg
- 06.05.13 14:03 Mirek Ptak
- 06.05.13 14:06 Artur Maśląg
- 06.05.13 14:12 Miranda Veracruz de la Hoya Cardinal
- 06.05.13 14:15 Aleksander
- 06.05.13 14:19 Artur Maśląg
- 06.05.13 14:24 DoQ
- 06.05.13 14:28 Mirek Ptak
- 06.05.13 14:28 DoQ
- 06.05.13 14:29 DoQ
- 06.05.13 14:34 Mirek Ptak
- 06.05.13 14:39 Mirek Ptak
- 06.05.13 14:42 Artur Maśląg
- 06.05.13 14:49 DoQ
- 06.05.13 15:02 Mirek Ptak
Najnowsze wątki z tej grupy
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
- [OT] Lewe oprogramowanie
Najnowsze wątki
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-11 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-11 Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- 2024-12-11 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe
- 2024-12-11 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-11 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-11 Dyski HDD SATA 2,5'' >2TB