    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: TomTom Panorama firm
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    <loa76u$mnm$2@node1.news.atman.pl>
    <53aadad7$0$2373$65785112@news.neostrada.pl>
    <gjjinjmj81ud$.19lxs3tggd2yy.dlg@40tude.net>
    <53ad7464$0$2244$65785112@news.neostrada.pl>
    <53ad9220$0$2371$65785112@news.neostrada.pl>
    <53aea4c2$0$2234$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Sat, 28 Jun 2014 16:00:59 +0200

    Dnia Sat, 28 Jun 2014 13:19:42 +0200, Trybun napisał(a):

    > Nie wiem dokładnie, ale wydaje mi się że bez zewnętrznego programu i
    > teraz nie będzie głosów w OsmAndzie..

    Sa, wlasnie sprawdzilem. Caly katalog voice ... oczywiscie po
    sciagnieciu.

    > Jakiś rok temu ostatnio używałem Ivony. i wtedy trzeba było tą wersje
    > trial, dostępną na Androida co jakiś czas odnawiać. Odbywało sie to pod
    > pozorem aktualizacji, z tą różnicą od normalnych aktualizacji innych
    > programów że gdy użytkownik nie zaktualizował, Ivony - nie,
    > "niezaktualizowanie" sprawiało że program przestawał działać. Teraz może

    Byc moze, musze sprawdzic ...

    > już jest inaczej, jednak SynTalk jest na tyle dobry dla mnie że nawet
    > nie będę instalował tego "Ivony" żeby sprawdzić.

    Dla mnie byl na tyle zly zeby go nie instalowac, bo Cool reader nie
    czytal przez niego ksiazek. Ale teraz czyta.

    Hm, dane glosu 10 MB ... czy mi sie wydaje czy pierwsza wersja na
    peceta byla znacznie krotsza ?

    > Oj, jesteś pewny? Jak pamiętam - sam słownik PL do Ivony pobierał się
    > koszmarnie długo, a więc musiał swoje "ważyć".

    Tak sklep podaje. A u mnie akurat internet szybki.
    Ale tez i jakosc ma najlepsza.

    J.