  • Data: 2014-06-30 11:39:04
    Temat: Re: TomTom Panorama firm
    Od: Trybun <I...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-06-28 16:00, J.F. pisze:

    > Sa, wlasnie sprawdzilem. Caly katalog voice ... oczywiscie po
    > sciagnieciu.

    Jednak potrzebny jest jeszcze program zewnętrzny to odczytania tego. Np
    Yanosik ma już taki sytezator na składzie, A OsmAnd - nie.

    > Byc moze, musze sprawdzic ...

    Z racji tego że od dawna nie używam, to też nie jestem pewny czy nadal
    te obowiązują te przymusowe aktualizacje.

    > Dla mnie byl na tyle zly zeby go nie instalowac, bo Cool reader nie
    > czytal przez niego ksiazek. Ale teraz czyta.
    >
    > Hm, dane glosu 10 MB ... czy mi sie wydaje czy pierwsza wersja na
    > peceta byla znacznie krotsza ?

    Oj nie wiem, nigdy na pecie nie używałem żadnych syntezatorów mowy.

    > Tak sklep podaje. A u mnie akurat internet szybki.
    > Ale tez i jakosc ma najlepsza.
    >

    > J.

    No tak. U mnie z prędkością netu bywa różnie.

    Istotnie, wydaje się że Ivona lepiej brzmi, ma bardziej naturalny głos.