  • Data: 2014-05-19 00:28:52
    Temat: Re: TomTom Panorama firm
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." 1...@4...net

    > Osmand w trybie off-line Ci nawiguje ?

    U mnie nie nawiguje bez względu na to czy jest offlajn,
    czy onlajn, ale pokazje wybrany adres także w offlajnie.

    > Bo mnie nie, tzn trase wyznacza kilka minut,
    > co sie mija z celem. Chyba slabizne wole.

    IMO offlajn to absurd, ale z innego powodu -- trzeba
    mozolnie wpisywać adres. Onlajn daje rozpoznanie mowy.

    Dla mnie ważne są mapy -- mapa Tom Tom nie pokrywa się
    z mapami bezpłatnymi. Akurat tutaj bezpłatne wypadają
    lepiej, ale chyba Tom Tom da nowsze mapy do tej
    nawigacji -- oby za free.

    Mnie podoba się szybkość renderowania pliku z mapą.
    (i nie podoba się to, że mapa mknie samoczynnie po
    jej puszczeniu -- po podniesieniu palca)

    Wytyczanie drogi dla mnie jest jakimś o_błędem
    (zwłaszcza pieszej wędrówki) ale jako rozrywka
    może być. Mam już plejadę map i nawigacji, ale
    Pilota wywaliłem.

    -=-

    Dziewiczka od doby nasłuchuje, ale na razie -- cisza.
    Po tej zamierzam do VM przenieść 665363835. Dla mnie
    lejek na 32 kB wystarczy do m@ili, nawigacji, pogody
    i synchronizacji czasu... BTW -- Overmax potrafi
    synchronizować z czasem GPS.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'